prosba o informacje

1. Data: 2000-08-21 11:11:49

Temat: prosba o informacje
Od: Gero <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o podanie wyczerpujących informacji na temat nowotworu wątroby z
przerzutem na jelita. Najważniejsza dla mnie będzie informacja czy ta
choroba jest uleczalna. Proszę o szybką odpowiedź.

2. Data: 2000-08-21 22:03:11

Temat: Odp: prosba o informacje
Od: "Krzysztof Kurek" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gero <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> Proszę o podanie wyczerpujących informacji na temat nowotworu wątroby z
> przerzutem na jelita. Najważniejsza dla mnie będzie informacja czy ta
> choroba jest uleczalna. Proszę o szybką odpowiedź.

W poście jest za mało danych, a i lokalizacja nowotworu jest wątpliwa.
Prawdopodobnie chodzi jednak o nowotwór jelita z przerzutem do wątroby - o
odwrotnej sytuacji jeszcze nie słyszałem, choć to nie oznacza, że nie może
wystąpić. Jeśli założyć, że jest tak, jak napisałem, to możliwość leczenia
chirurgicznego, które jest najskuteczniejsze, zależy od liczby i lokalizacji
przerzutów w wątrobie oraz od stopnia miejscowego zaawansowania raka jelita
( myślę, że grubego ? ). Należy się spodziewać, że nawet w przypadku, gdy
możliwa będzie operacja usunięcia przerzutu, to i tak nie obędzie się bez
chemioterapii. Istnieje szansa, że takie leczenie zapewni dobry komfort
życia przez kilka lat. Niestety, nowotwór prawdopodobnie nie da o sobie
zapomnieć.

Krzysztof Kurek

Nadmierne owlosienie
Ciśnienie.
KTO CHCE POCZYTAĆ cz. II
RSI - zespol ciesni nadgarska druga odslona
Niekontrolowane pocenie