pytanie

1. Data: 2001-03-30 22:47:10

Temat: pytanie
Od: "Kaskada" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się, że znalazłam tak interesującą grupę dyskusyjną.
Mam koleżankę w Stanach, która twierdzi, że mleko krowie nie jest dobre dla
człowieka. Czy ktoś orientuje się dlaczego ?

Szukam przepisu na dobry sos do ryżu z soczewicą oraz przepis na dobrą babkę
wielkanocną.
K a s k a d a

1. Data: 2001-03-30 23:16:45

Temat: Odp: pytanie
Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaskada" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> człowieka. Czy ktoś orientuje się dlaczego ?
>
> Szukam przepisu na dobry sos do ryżu z soczewicą oraz przepis na dobrą
Z oczywistych powodów. Krowa nie pije wódki !
A dobrze przyswajalny jest tylko alkohol . Na nieszczęście do czasu.
Mój kolega po wypiciu mleka dostaje na ciele wysypki, a nie znam
nikogo kto by jej dostał po napoju Dionizosa.
Odnośnie pytania o babkę i sos to były podane na grupie przed
dwoma miesiacami. Myślę że jeszcze nie archiwizowane.
Orion

1. Data: 2001-03-31 02:12:16

Temat: Re: pytanie
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam koleżankę w Stanach, która twierdzi, że mleko krowie nie jest dobre dla
> człowieka. Czy ktoś orientuje się dlaczego ?

Bo w tej Ameryce to im sie we lbach poprzewracalo.
A to narzekaja ze dorodne truskawki pachna jak buraki pastewne,
ze czarne jagody piekne ale bez smaku ,ze chleb jak wata,
ze maliny tylko wygladaja ale nie smakuja,ze kielbasa bez smaku,
ze twarozek albo slony i "grudowaty" albo jak bloto,ze kapusta kiszona
rozlazi sie po 5-ciu minutach gotowania,ze korzen selera jak drewno
a ziemniaki Idaho w 10 minut po ugotowaniu robia sie sine itd
Takim panie to nie dogodzisz we lbach sie poprzewracalo!

Pozdr.
Marek,glodny....

1. Data: 2001-03-31 05:13:09

Temat: czy mleko szkodzi ?? (doroslym moze)
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaskada <b...@p...fm> napisał(a):
9a2uut$sr9$...@t...zst.sosnowiec.pl...
> [...]
dla
> człowieka. Czy ktoś orientuje się dlaczego ?
witam, technolodzy zywnosci na pewno zaraz sie wypowiedza,
ja w oparciu o wlasne lektury i wypowiedzi lekarzy, w charakterze wstepu:
enzymy konieczne do trawienia mleka zanikaja u osob doroslych, i picie mleka
plynnego
powoduje rozne klopoty (nazwijmy je niestrawnoscia) a czasem takze
uczulenia.
Ale uczulenia to osobna sprawa - czasami uczulenie na mleko pojawia sie od
razu
po 1 podaniu niemowleciu.
Doroslym zaleca sie spozywanie jogurtow, kefirow, sera bialego, - czyli
mleka
juz jakos przetworzonego, albo jakichs jego produktow pokrewnych (maslanka).
--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-03-31 07:06:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar 2001 04:12:16 +0200, <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

<ciachnie>

> [...]
>a ziemniaki Idaho w 10 minut po ugotowaniu robia sie sine itd
>Takim panie to nie dogodzisz we lbach sie poprzewracalo!

ZNOWU glodny??

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-02 07:35:52

Temat: Re: czy mleko szkodzi ?? (doroslym moze)
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

dlatego poleca sie jedzenie jogurtow etc. bo zanika u nas produkcja laktazy -
enzymu do trawienia cukru laktozy (obecnego w mleku krowim)
w trakcie kwasnienia mleka bakterie zuzywaja tenze cukier
moga tez byc inne powody nietolerancji mleka, ale ich nie znam

iza

Gofry
spotkanie
patelnia