Gofry

1. Data: 2001-03-30 20:57:11

Temat: Gofry
Od: "WITEK" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !!!
Czy moglibyscie podac przepis na Gofry???
Wyciaglem ostatnio z szafki gofrownice, ale przepis sie gdzies zapodzial.
Jak ja lubie te gofry, a nie mialem ich w buzi chyba ze trzy lata.

--
WITEK
w...@p...wp.pl

1. Data: 2001-03-30 22:28:35

Temat: Re: Gofry, czy można bez jaj?
Od: "Kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozwolicie, że się dołączę...
A czy jest możliwe zrobienie ich bez jajek? Mleko może być,
zaleję sojowym. drożdżowego już próbowałam, porażka
(((( pomóżcie, bo gofry śnią mi się już po nocach :((((
dominika

1. Data: 2001-03-31 02:35:07

Temat: Re: Gofry
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wyciaglem ostatnio z szafki gofrownice, ale przepis sie gdzies zapodzial.
> Jak ja lubie te gofry, a nie mialem ich w buzi chyba ze trzy lata.

Czesc Witek!
zagladnij pod:
http://www.geocities.com/SoHo/2830/bbwaff.html
strona jest w jezyku angielskim ale przepisy sa tak
klarowne ze nawet jesli zupelnie nie znasz angielskiego
to i tak z pewnoscia sobie poradzisz.
(a jest ich tam kilka i o roznych smakach)

smacznego
Marek,glodny...

1. Data: 2001-03-31 08:03:49

Od: "ewcia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WITEK" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Czesc !!!
> Czy moglibyscie podac przepis na Gofry???

Juz daje, ale z jajkami:
4cale jajka
1 kostka margaryny
1 szkl. cukru
1 szkl. mleka
1 szkl. wody
1 lyzeczka proszku do pieczenia
maka w ilosci takiej, zeby ciasto bylo plynne
cukier waniliowy
margaryne z cukrem rozpuscic w wysokim garnku (nie gotowac)
dolac zimne mlekoi wode, natychmiast ostygnie na tyle, zeby bez obawy dodac
jajka. Mikserem (najlepiej, bo nie ma wtedy problemu z grudkami)mieszac
wszystko dodajac make w ilosci jak wyzej.
Co dalej - -juz wiesz.
Mozna zamiast wody dac druga szklanke mleka, ale z woda wychodza bardziej
chrupiace. Moi panowie pozeraja jeszcze gorace i musze dobrze pilnowac, zeby
po zakonczeniu pieczenia zostalo kilka dla mnie.
Acha, jesli po upieczeniu ulozysz kazdy osobno, nie na plasko na talezu ale
oparty o cos tak zeby z obu stron mialy dostep powietrza az ostygna -
pozostana chrupiace.
Smacznego
Grazyna

1. Data: 2001-03-31 09:53:43

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kianit wrote:

> [...]
> zaleję sojowym. drożdżowego już próbowałam, porażka
> (((( pomóżcie, bo gofry śnią mi się już po nocach :((((

mozna. jestem weganka i robilam wlasnie z mlekiem sojowym i bez jaj.
dodawalam maki kukurydzianej lub sojowej (2 lyzki zamiast jajka). i
wychodzi pycha.

smacznego
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-03-31 09:59:39

Od: "Kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@m...pw.edu.pl...
> [...]
i bez jaj.
> dodawalam maki kukurydzianej lub sojowej (2 lyzki zamiast

och dzięki, zaraz odpalam gofrownicę :)))
dominika

1. Data: 2001-03-31 10:43:37

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kianit <k...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a49i1$8i6$...@n...tpi.pl...

> och dzięki, zaraz odpalam gofrownicę :)))
> dominika

bruum brrrrrrrrum: )
odpalona:)
hihi