Odp: rysunki a osobowo?ć

Data: 2000-01-17 16:28:50
Temat: Odp: rysunki a osobowo?ć
Od: "Moniś" <g...@a...net.pl>

Hej

Nie wiem w jakiej formie powinnam odpowiadac na takie posty, jesli pisze w
sposob ktory nie jest dla was wygodny ... przepraszam. Temat rysunkow jest
mi bardzo bliski.
Kilka lat temu bardzo wiele malowalam, byly to prace bardzo spontaniczne.
Nigdy zasiadajac z pedzlem w reku nie wiedzialam co za chwile stworze.
Natomiast gdy teraz po latach wspominam tamte prace, widze jak wiele bylo w
nich emocji. Dziwnym jest jednak fakt iz wiele osob zachwycalo sie jedynie
danym obrazem, nikt jednak nie zaglebial sie w jego tematyke.
Z malarstwem jednak zerwalam gdyz ono rozwijalo wyobraznie, a wraz z
wyobraznia pojawialy sie marzenia. Teraz czasami gdy siedze z olowkiem w
reku, odruchowo rysuje oczy. Gdy zas sie nad tym zastanowilam to takze moze
o czyms swiadczyc....

M.

Użytkownik Lamia <L...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85isbp$li8$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> naszczescie tu nie widac charakteru pisma;-)
>
> Użytkownik Margolcia <b...@p...man.lublin.pl> w wiadomości do grup
dy
> skusyjnych napisał:85g4d6$rcc$...@h...man.lublin.pl...

Napoleona.