rzucenie palenia

1. Data: 2002-12-17 22:16:31

Temat: rzucenie palenia
Od: "palacz" <n...@f...me> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Nie wiem czy trafilem dobrze na ta grupe. Mam problem pale juz pare
lat i niestety jestem w nalogu. Chcialbym sie was spytac jakie znacie dobre
metody na rzucenie palenia. Oprocz gum nicorette. Chce po prostu
znienawidzic papierow bo coraz gorzej z moim zdrowiem, a "silna" wola
niestety nie wystarczy. Czy sa jakies zabiegi na pozbycie sie nalogu,
tabletki itp.Takie, ze spowoduja u mnie 100 % stret do papierosow w jak
najkrotszym czasie. Bede rowniez wdzieczny za podanie przyblizonych cen.

2. Data: 2002-12-17 22:21:51

Temat: Re: rzucenie palenia
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "palacz" <n...@f...me> napisał w wiadomości
>Czy sa jakies zabiegi na pozbycie sie nalogu,
>tabletki itp.Takie, ze spowoduja u mnie 100 % stret do >papierosow w jak
>najkrotszym czasie

100% wstręt do nałogu został spowodowany u członka mojej
rodziny przez rozpoznanie jakie postawił mu laryngolog oglądając jego krtań.
Wynki brzmiał - leukoplakia , czyli stan przedrakowy. jak palił 60 pap.
dziennie , tak nie zapalił żadnego od 8 lat.
Pozdrawiam serdecznie Tichy

3. Data: 2002-12-18 01:29:01

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 17 Dec 2002 23:21:51 +0100,I.Tichy <ato81s$56u$1@foka.acn.pl>
napisał/a:

> [...]
> Wynki brzmiał - leukoplakia , czyli stan przedrakowy. jak palił 60 pap.
> dziennie , tak nie zapalił żadnego od 8 lat.

I co dalej z tym stanem przedrakowym?

Kaja

4. Data: 2002-12-18 07:38:01

Temat: Odp: rzucenie palenia
Od: "Kafarov" <k...@S...wikings.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik palacz <n...@f...me> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ato7o0$jf1$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> tabletki itp.Takie, ze spowoduja u mnie 100 % stret do papierosow w jak
> najkrotszym czasie. Bede rowniez wdzieczny za podanie przyblizonych cen.

Mam znajomych, jeden palil przez kilkadziesiat lat i nagle w nocy nie mogl
zlapac powietrza, tak sie przestraszyl, ze powiedzial sobie "ze juz nie
bedzie palil" minelo kilka lat i nadal nie pali i nie ma nawet najmniejszych
checi zapalic. Nastepny znajomy palil jak smok, nagle mu sie odwidzilo i
poprostu przestal palic, bo to juz nie jest modne... od 3 lat nie pali i nie
ma zamiaru.... jaki z tego wniosek ? ze jak sie chce, to nie ma problemu,
zeby przestac, poniewaz papierosy widocznie uzalezniaja psychicznie.

pozdrowka

5. Data: 2002-12-18 10:34:15

Od: "waciak" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym sie was spytac jakie znacie dobre
metody na rzucenie palenia.

moze sie przyda
http://www.rzucpalenie.com.pl/
pozdr
waciak

6. Data: 2002-12-18 11:21:22

Temat: Re: Odp: rzucenie palenia
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafarov wrote:

> ma zamiaru.... jaki z tego wniosek ? ze jak sie chce, to nie ma problemu,
> zeby przestac, poniewaz papierosy widocznie uzalezniaja psychicznie.

Zdecydowanie :-) Ale największy problem o jakim mówią rzucający to: nie mam
co zrobić z rękami i automatycznie sięgam po papierosa. Można: a) nie
kupować papierosów i poprosić znajomych, żeby nie częstowali; b) nosić w
kieszeni surowe jajko - ponoć tak absorbuje uwagę, że się nie myśli o
papierosach; c) nabyć jakieś pestki do żucia - dynię, słonecznik itp.

Z innych metod: znajomy dawno temu poszedł do wróżki (sic!), która w ulotce
reklamowała, że po jej seansie nikt już nie zapali. Wróżka kazała mu usiąść
w kącie i możliwie najbardziej podkurczyć nogi, dała do łapy paczkę "popków"
i kazała palić jednego za drugim bez przerwy. Potem drugą paczkę. W tym
czasie coś mantrowała, ale to mało ważne. Kolega po wypaleniu dwóch paczek
popularnych pierwsze co zrobił to oczywiście zwymiotował. I wymiotował
jeszcze przez miesiąc kiedy tylko poczuł dym papierosowy. Było to 8 lat temu
- do dziś ma wstręt. Powyższą metodę można zastosować bez użycia wróżki ;-)))))

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

7. Data: 2002-12-18 11:21:53

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym sie was spytac jakie znacie dobre
> metody na rzucenie palenia.

rzucilam..15.XI 2002
nie ciagnie mnie

najpierw Tabex 9 zl
papierosy strasznie smierdzialy, wszystko smierdzialo..
po tygodniu nie byl mi juz potrzebny ..

nawet zapomnialam ze kiedys palilam :)

Saman_tha palilam 18 lat

8. Data: 2002-12-18 13:24:02

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> I co dalej z tym stanem przedrakowym?
usunięto , i odpukać dalej nic

pozdrawiam Tichy

9. Data: 2002-12-18 20:05:30

Od: "Paul" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzuciłem 04.08.2001. Paliłem od kilkunastu (ok.12-stu) lat ok. 40 szt.
dziennie "mocnych" papierosów. Co mnie przekonało - zdrowa i ekonomiczna
kalkulacja.
Brzmi jak frazes - mnie pomogło.
Paweł

10. Data: 2002-12-18 21:27:14

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paliłam przez 8 lat. I pewnego dnia postanowiłam rzucić. W środku tygodnia
(metody "od poniedziałku rzucam" nie skutkują). W bardzo stresowym okresie
mojego życia. Potem, jeżeli mi się chciało palić myślałam "o nie, nie
zapaliłam wtedy i nie zapalę teraz". Znajdź sobie taki moment.

Anna S.

diune
ile sie jeszcze bede meczyl ?
gonorrhea i chlamydia