Odp: scenariusz na imieniny dyrektorki placowki

From: "USENET" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Odp: scenariusz na imieniny dyrektorki placowki
Date: Mon, 24 Feb 2003 20:09:46 +0100

mysle ze do konca kwietnia wystarczy nam czasu na szukanie i wybieranie
odpowiednich tekstow...teraz ucze dzieciaki na " DZIEN MATKI". musze je
wciaz aktywizowac i motywowac do pracy nad soba, wiec Lamio spokojnie,
mozesz sie nie spieszyc........ z gory dziekuje za czas poswiecony:)

Użytkownik Lamia <L...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3dpi4$6ov$...@n...news.tpi.pl...