skolioza?

1. Data: 2005-12-14 00:36:02

Temat: skolioza?
Od: "zierael" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlaśnie..
siedziałam dość długo przed komputerem, w niewygodnej pozycji (czesto sie
zdarzalo, ale nie bylo przykrych nastepstw), tak jak te teraz.
w nocy pojawil sie bol, nie przeszedł do rana. Bol - od prawego barku, do
zeber tuż nad nerką. Przy wdychaniu powietrza, klucie ( nerwobole zebrowe?).
na drugi dzien udalam sie do lekarza, powiedziala, ze to moze byc skolioza ,
przepisala mi Majamil. Pomoglo. (poprzedniej nocy musialam na siedząco
spac - za bardzo bolalo przy lezeniu, podczas glebokiego wdechu). Minal
tydzien, bolalo raczej w niewielkim zakresie.
Az do wczoraj, gdy znowu siedzialam dlugo przed komputerem. Bylam u swojej ,
tym razem, Pani doktor.. Obejrzala mnie, stwierdzila, ze skrzywienie jakies
tam jest widoczne golym okiem (niesymetryczna talia, aczkolwiek wystajacych
łopatek itp nie mam). Jutro wykupie myolastan... niestety skierowania na
rentgen nie dostalam. Te nerwobole zebrowe nadal sa, przy siedzeniu nie boli
tak jak przy lezeniu.
Mam się zgłosić do niej za tydzien, jesli chodzi o jakas gimnastyke, to
terminy poki Co zapelnione, mam jutro isc zobaczyc..
O skierowanie na rentgen chybajednak ja poprosze, bo - wolalabym na pewno
wiedziec, co to jest.
Lekko pokasluje...ale nie z "płuc". Zastanawialam się, czy to nie zapalenie
pluc wlasnie.. ale objawy jednak zbyt bardzo wskazuja na skrzywienie..
Opisuję, bo moze tutaj ktos napisze mi cos wiecej..niz Pani doktor, ktora
zbyt dlugo sie mna nie zajmowala, niestety.
Acha, przez lata spalam na miekkiej ..duzej..poduszce.. :/

lat mam 24.

2. Data: 2005-12-14 18:45:00

Temat: Odp: skolioza?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zierael <z...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dnnpdm$l2n$...@i...gazeta.pl...

3. Data: 2005-12-15 18:14:52

Temat: Re: skolioza?
Od: "IP" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zierael" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zbyt dlugo sie mna nie zajmowala, niestety.
> Acha, przez lata spalam na miekkiej ..duzej..poduszce.. :/

Wygląda to na skrzywienie kręgosłupa(nie muszą być odstające
łopatki),najlepiej zrobić zdjęcie rtg i wszystko się wyjaśni.W przypadku
skoliozy konieczne są ćwiczenia,pod kontrolą specjalisty.Skolioza na
wysokości odcinka piersiowego kręgosłupa może dawać takie dolegliwości
promieniujące do mostka(trudności z oddychaniem).

szybkie obniżenie ciśnienia - naturalne metody?
Jakie badania przy braniu tabl.antykonc?
Ból w lewej pachwinie....
Tegretol + środki antykoncepcyjne
badania krwi