Odp: staż na dyplomowanego

From: "Miro" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Odp: staż na dyplomowanego
Date: Mon, 11 Aug 2003 21:49:33 +0200

> Czy jeśli tak ma wygladać "normalna ścieżka awansu" to nie lepiej
> sobie odpuścić i zachować odrobine godności?

A owszem odpuścić sobie, odpuścić pracę, pensję itp.
Jeśli by nauczyciel mianowany zarabiał powiedzmy 2500 zł (netto) a
dyplomowany 2800 zł to może i można by sobie odpuścić bo za 2500 zł też
można "godnie" żyć, ale jak ktoś z pracy też mieć i pieniądze (poza
satysfakcją) a w peryspektywie ma nawet zwolnienie z pracy (redukcja) bo coś
słabo uczestniczył w "wyścigu szczórów" to nie wiem czy nie zrobi
wszystkiego co MENIS napisze aby "się nikt nie czepił" i aby dostać parę
zakichanych stówek więcej bo przecież do emerytury daleko.

Tak wydaje mi się, że nauczyciele sami zgotowali sobie ten los. Pani Ł. a
może nawet Pan W. tylko wspomnieli o dodatkowych godzinach nieedukacyjnych
dla nauczycieli (fala protestów itd...) a tu co słyszę - znajoma która
pracuje na pół etatu dodstała w prezencie 3 godziny za friko od dyrektora,
który pewnie wykazać się musi.

Mirosław P.
p...@p...onet.pl