stosunek

11. Data: 2003-06-09 14:41:35

Temat: Re: stosunek
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

From: Kaja <k...@B...op.pl>

From: Gaba <n...@g...pl>

Wymysliła.
Widac Kaja znowu zaczyna szalec... widac trzeba sie nią powazniej zając :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

12. Data: 2003-06-09 17:37:48

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *Lia* <4...@L...pyry.net> Mon, 9 Jun 2003
16:41:35 +0200 napisał/a:

> Wymysliła.
> Widac Kaja znowu zaczyna szalec... widac trzeba sie nią powazniej zając :)

Żebym zaraz nie musiała-wraz z paroma jeszcze osobami- się tobą
zająć,więc uważaj co piszesz trollu.

--
Kaja

13. Data: 2003-06-09 18:12:10

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Lia* napisał:

> Widac Kaja znowu zaczyna szalec... widac trzeba sie nią powazniej zając :)

Ach to ty jesteś tym pryszczatym zakompleksionym małym kurdupelkiem bez
ani jednego włoska na głowie.Przypomniało mi się,że kiedyś prosiłeś o
ocenę swojego zdjęecia zrobionego na jakimś sarkofagu,żaliłeś się,że
żadna dziewczyna cię nie chce.Charakterek też masz podły,zresztą nic
dziwnego,że z twoją psychika jest nie taka jak trzeba i jesteś agresywny
dla ludzi.

14. Data: 2003-06-11 11:10:40

Temat: Odp: stosunek
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
mailto:napisał:17i13y44m3c46

> [...]
> żadna dziewczyna cię nie chce.Charakterek też masz podły,zresztą nic
> dziwnego,że z twoją psychika jest nie taka jak trzeba i jesteś agresywny

Jejciu smarkulo ale ty jestes głupia,

współczuję

15. Data: 2003-06-11 12:07:02

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jejciu smarkulo ale ty jestes głupia,
>
> współczuję

Uwazaj bo Kaja zaraz na ciebie napadnie, ze nie smarkula, podczas jej
ostatniej tu obecnosci-jak zwykle zreszta porazkowej-rzucala sie, ze nawet
jej dziecko jest madrzejsze od co niektorych grupowiczow.Ale zapene
zmyslila sobie to, bo to w jej stylu.Na innych grupach tez pokazala na co ja
stac. Wiec nie ma co sobie nia glowy zawracac.

16. Data: 2003-06-11 12:34:39

Od: "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co moze byc przyczyna bolu podczas stosunku
> u dziewczyny? Zaznaczam ze pochwa byla odpowiednio
> nawilzona itp. Wiec dlaczego moja dziewczyna
> odczuwala bol?

Stres, nerwy, pochwica, zbyt duży członek itp.
Przyczyn może być wiele. Najlepiej poczytaj o tym a jak problem będzie sie
powtarzał to zaleca się wizytę u specjalisty.
Odpowiadajacy, w znacznej części, sami mają poważne z sobą problemy, także
na radę tu nie licz.

Grzegorz

17. Data: 2003-06-11 14:18:22

Temat: Re: Odp: stosunek
Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *Smerf* <bc741h$j0g$1@news.onet.pl> Wed, 11 Jun 2003
13:10:40 +0200 napisał/a:

> Jejciu smarkulo ale ty jestes głupia,

Moja córka jest pewnie starsza od ciebie.
Z pedałkami też nie rozmawia.Ja ci odpisałam teraz z litości.

18. Data: 2003-06-11 15:18:37

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *Kasia S.* <bc75o7$det$1@panorama.wcss.wroc.pl> Wed,
11 Jun 2003 14:07:02 +0200 napisał/a:

> [...]
> zmyslila sobie to, bo to w jej stylu.Na innych grupach tez pokazala na co ja
> stac. Wiec nie ma co sobie nia glowy zawracac.

To po co to piszesz dzieweczko?
Nie możesz od razu walnąć do kolegi na priva,tylko zaśmiecasz grupe?

--
Kaja

19. Data: 2003-06-11 18:09:16

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co moze byc przyczyna bolu podczas stosunku
> u dziewczyny? Zaznaczam ze pochwa byla odpowiednio
> nawilzona itp. Wiec dlaczego moja dziewczyna
> odczuwala bol? Czy to moze byc wina prezerwatywy?
Może to być wina wszystkiego !! Jeżeli robisz to delikatnie, rób to
spokojnie, nie na całość, może po czasie będzie Wam OK!! Jednak najlepiej
zgłosić się do ginekologa lub seksuologa. Powodzenia.

20. Data: 2003-06-13 14:17:01

Od: "Jarek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...op.pl> napisał w wiadomości
> Żebym zaraz nie musiała-wraz z paroma jeszcze osobami- się tobą
> zająć,więc uważaj co piszesz trollu.

Nie! To ty sobie lepiej uwazaj. Panowie z a...@t...pl chetnie sie zajma
kims takim jak ty i tobie podobni.

--
Z powazaniem,
Jarek (kimowiec)

bol
kurzajki,hpv:podobno najlepszy srodek'ziele jasolcze?
Niepłodność nie jest wyrokiem
Tężyczka
Skrecenie z uszkodzeniem stawu skokowego- jakie nastepstwa?