stosunek

31. Data: 2003-06-14 17:27:11

Temat: Re: stosunek
Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektóre wypowiedzi i niektórzy bywalcy grupy, są śmieszni np.;

Niejaki "piotr" rozpoczyna wątek pisząc > jak czesto powinno uprawiac sie
sex< następnie po odpowiedzi "Moniki" >im czesciej tym lepiej :-) "Piotruś"
odpowiada >suka< napisałem Piotruś bo piotr tak by nie napisał. Widocznie
Kaja i Piotruś to rodzeństwo jedno jajowe, bo ich wypowiedzi są bardzo
podobne.

32. Data: 2003-06-15 14:23:41

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *Sluchaj* <bcflv0$e8u$1@nemesis.news.tpi.pl> Sat, 14 Jun
2003 19:27:11 +0200 napisał/a:

> Kaja i Piotruś to rodzeństwo jedno jajowe, bo ich wypowiedzi są bardzo
> podobne.

A może trojaczki jednojajowe z tobą w komplecie.

--
Kaja

33. Data: 2003-06-16 16:04:04

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A może trojaczki jednojajowe z tobą w komplecie.
Fajnie, by było, nieźle porąbana byłaby to rodzinka.

bol
kurzajki,hpv:podobno najlepszy srodek'ziele jasolcze?
Niepłodność nie jest wyrokiem
Tężyczka
Skrecenie z uszkodzeniem stawu skokowego- jakie nastepstwa?