sushi

1. Data: 2000-06-27 12:36:17

Temat: sushi
Od: "Dorota Basista" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie jest najlepsze sushi?
czy ktos moze polecić jakąś dobrą restaurację specjalizującą się w sushi i
sashimi?

1. Data: 2000-06-27 14:11:40

Temat: Re: sushi
Od: Slavek <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Basista wrote:

> gdzie jest najlepsze sushi?
> czy ktos moze polecić jakąś dobrą restaurację specjalizującą się w sushi i
> sashimi?

Nie idz na latwizne, zrob sama. Ha! Ha!

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-06-28 06:49:01

Temat: Odp: sushi
Od: "Dorota Basista" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie się do tego przymierzam, wiem już jak zrobić ryż, ale co z resztą?
Masz pomysł?

Pozdrawiam

Dorota

Użytkownik Slavek <s...@s...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...com...

1. Data: 2000-06-28 13:03:29

Temat: Re: Odp: sushi
Od: Slavek <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Basista wrote:

> Właśnie się do tego przymierzam, wiem już jak zrobić ryż, ale co z resztą?
> Masz pomysł?
>
> Pozdrawiam
>
> Dorota

Rozumie, ze mowiac "wiem jak zrobic ryz" mowisz o specjalnym ryzu i dodatkach do
nigo: cukru octu ryzowego i soli.

OK, jesli znasz angielski moge Ci wyslac caly podrecznik robienia sushi.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-06-28 13:03:56

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Slavek <s...@s...com> wrote:
> OK, jesli znasz angielski moge Ci wyslac caly podrecznik robienia sushi.
Może umieść gdzieś na WWW? Też bym chętnie poczytała.

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-06-28 13:16:48

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W warszawie jadłem sushi w Nautilusie na Jana Pawła - mnie smakowało -
wziąłem przekrój ;)
Ale chyba najsmaczniejsze jest z tuńczykiem i łososiem

--
Lilly was here

1. Data: 2000-06-28 13:26:22

Temat: Odp: Odp: sushi
Od: "Dorota Basista" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

znam, z chęcią bym poczytała.
dzięki :)

pozdrowienia

1. Data: 2000-06-28 13:28:34

Od: "Dorota Basista" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja słyszałam. że Inaba (też w Warszawie) sie specjalizuje w sushi, wiesz cos
o tym?
ile porcji składało się na "cały przekrój"? :-))

Użytkownik Lilly was here <:)@com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8jctkk$82a$...@f...man.torun.pl...

1. Data: 2000-06-28 13:32:56

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja słyszałam. że Inaba (też w Warszawie) sie specjalizuje w sushi, wiesz
cos
> o tym?
> ile porcji składało się na "cały przekrój"? :-))

Nie wiem, nie byłem z Inabie - nautilus nazywa się Sushi bar ;)

A w skład przekroju wchodziły dwa z tuńczykiem, jeden łosoś, dwa z jakimiś
mieszanymi rybami, jeden kawałek zkawiorem i jeden kawałek z krewetką ( na
oko królewska ;)

do tego ostra pasta i sos sojowy.
Generalnie - najadłem się jak cholera - cena 49 zł.

Lilly was here

1. Data: 2000-06-29 05:51:42

Od: "Dorota Basista" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za wyczerpujące informacje, wstąpie tam pod koniec lipca!
opowiem Ci o moich wrażeniach, oczywiście jeśli będziesz chciał o nich
usłyszeć!

Użytkownik Lilly was here <:)@com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8jcufj$8m0$...@f...man.torun.pl...

hashbrowns