szukam psychologa

1. Data: 2003-02-06 00:56:10

Temat: szukam psychologa
Od: "Aga28" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam kontaktu z psychologiem - najlepiej przez net. Czy to możliwe?
Potrzebuje porozmawiac z kims, potrzebuje pomocy....
Dziekuje i pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-02-06 01:37:27

Temat: Re: szukam psychologa
Od: "Insane" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomógłbym Ci z chęcią, ale nie jestem psychologiem :(
Ale jak chcesz pogadać to maila masz.

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-02-06 02:21:59

Temat: Odp: szukam psychologa
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> szukam kontaktu z psychologiem - najlepiej przez net. Czy to możliwe?

- zależy jaki kontakt masz na myśli.

> Potrzebuje porozmawiac z kims, potrzebuje pomocy....

- wygląda na to, że najważniejsze opuściłaś. Potrzebujesz psychologa, żeby z
nim porozmawiać, żeby Ci pomógł, żeby co? O co Ci naprawdę chodzi?
Najprawdopodobniej rozmowa z psychologiem to nie jest marzenie Twojego
życia, no nie?

Rozumiem, że potrzebujesz pomocy. Zastanawiam się skąd wiesz, że psycholog
Ci pomoże? W ogóle ciekaw jestem kto to jest psycholog? -facet przebrany w
fartuch, który może jedynie zapytać "jak się czujesz z tym co czujesz" albo
"zastanówmy się skąd to się mogło wziąć, czy to nie przypadkiem przez
zazdrość o penisa" i zapisać jakieś tabletki, które nie rozwiążą problemu a
jedynie go tymczasowo zagłuszą??? Czy tego właśnie szukasz?

1. Data: 2003-02-06 02:30:04

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zazdrość o penisa" i zapisać jakieś tabletki, które nie rozwiążą problemu
> jedynie go tymczasowo zagłuszą??? Czy tego właśnie szukasz?

a fuu jakie stereotypy i kto powiedział, że to musi być facet? Czy Ty
przypadkiem nie masz Freuda w głowie?

1. Data: 2003-02-06 08:19:25

Od: "d.v." <dendroaspis(NO_SPAM)@space.pl> szukaj wiadomości tego autora

mzoe i ma, ale poki co to czesc rzeczy z freuda pokutuje do dzisiaj.

1. Data: 2003-02-06 10:00:51

Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalessin napisał(a) w wiadomości: ...
>a fuu jakie stereotypy i kto powiedział, że to musi być facet? Czy Ty
>przypadkiem nie masz Freuda w głowie?

Jakie stereotypy? Po prostu podal przyklad. A ze akurat taki
to jego sprawa. W sumie to napisal prawde.

B.

1. Data: 2003-02-06 10:19:41

Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga28" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
> szukam kontaktu z psychologiem -

!!! najlepiej przez net. !!!

Czy to możliwe?

Coś mi się wydaje, że trochę nie chciałabyś bezpośredniego kontaktu, a taki
jest najbardziej efektywny, bo nie tylko wymienia się słowa, ale widzi się
siebie nawzajem i słyszy. W wielu przypadkach to bardzo pomaga. Najczęściej
słowa czegoś ważnego nie dopowiadają.

Nie jestem psychologiem, ale jak chcesz pogadać, to masz mojego maila.

A jeżeli byś jednak chciała się z kims spotkać, to napisz skąd jesteś i
krótko o co chodzi. Może ja, a na pewno ktoś w tej grupie ci kogos poleci.

Pozdrowienia

Brian

1. Data: 2003-02-06 10:51:12

Od: "Take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zazdrość o penisa" i zapisać jakieś tabletki, które nie rozwiążą problemu
> jedynie go tymczasowo zagłuszą??? Czy tego właśnie szukasz?

Ja to się tam nie znam, ale jeszcze nie widziałem psychologa w fartuchu z
bloczkiem recept w ręce.
Na filmie chyba...

- Piotrek

1. Data: 2003-02-06 12:33:14

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie stereotypy? Po prostu podal przyklad. A ze akurat taki
> to jego sprawa. W sumie to napisal prawde.
>
> B.
Domyślam się zatem, że nie znasz wielu psychologów, a jeśli już to nie masz
z nimi ciekawych wspomnień. Tak czy siak po co ulegać stereotypom i na
dodatek jeszcze generalizacji.
p.s. Czym jest prawda?

1. Data: 2003-02-06 12:36:05

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja to się tam nie znam, ale jeszcze nie widziałem psychologa w fartuchu z
> bloczkiem recept w ręce.
> Na filmie chyba...
>
> - Piotrek

I nie miałeś prawa widzieć psychologa z bloczkiem recept w ręce (chyba, że w
aptece) bo psycholog nie ma możliwości wystawiania recept

niedowartościowani wartościowi
tytułem wstępu niejako
KASTING NA TATUSIÓW...
zagadka (trudna)