Odp: test

1. Data: 2004-05-30 10:29:28

Temat: Odp: test
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Pietrasiewicz <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Y...@c...pbz...

> W sobotę 29-maja-2004 o godzinie 23:49:05 interpio napisał/a

wystarczy, że spojrzę na te skoki i już gęsiej skórki dostaję.

> Ja skakałem na bungee.
>
> Bałem się OKROPNIE!
>
> Ale przecież na tym właśnie cała zabawa polega, żeby się bać, a potem
> czuć tę odpływającą adrenalinę!

Nie wiem co jest "gorsze" skakanie na bungee czy skoki spadochronowe
na wózku ;-) Przy obu tych sportach trzeba mieć mocne serce a
przy skakaniu na wózku inwalidzkim również chyba twardy "tyłek"?

Byłem kiedyś w ośrodku "Dobry Brat" w Osieku. I do miejscowego sklepu
było ładnych parę kilometrów. Na skróty przez las wyszło mi, że jest 3 razy
bliżej i wybrałem się na te skróty przez las. Jak wlazłem w jakieś bagana to kule
grzęziły mi po same uchwyty do rąk - miałem nadzieję, że to tylko przejściowe jakieś
mokrawiska
ale im dalej brnąłem tym było gorzej. Myślałem, że po mnie koniec, w końcu mówię,
nie tak łatwo się nie dam. Starałem się stawiać kule a potem nogi jak najbliżej drzew
i jakoś się
udało wydostać. Od tamtej pory wystrzegam się skrótów.