praca o orzeczenie o niep.

1. Data: 2004-05-30 11:28:06

Temat: praca o orzeczenie o niep.
Od: "Kj" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ide na kilka rozmow kwalfikacyjnych na stanowiska refundowane. Podejrzewam,
ze beda chcieli bym zostawil kopie orzeczenia o niepelnosprawnosci. Czy mam
to zrobic smialo ? Obawiam sie - moze zupelnie niepotrzebnie - ze moze
mogliby mi pracy odmowic, a uzyskane dokumenty jakos wykorzystac przy
tworzeniu fikcyjnego stanowiska pracy ? Zapewne, mocno przesadzam, ale wole
dmuchac na zimne niz pozniej zalowac.

2. Data: 2004-05-30 12:51:59

Temat: Re: praca o orzeczenie o niep.
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli te firmy dopiero zamierzaja utworzyc takie stanowisko to samo
orzeczenie nic im nie da. W tym momencie PFRON wymaga mnostwo dokomentow na
temat tej firmy, a nie na temat osoby, ktora ma na tym stanowisku pracowac.
Wiem to dokladnie bo 2 lata temu jak zglosilem sie do pracy w czerwcu to
firma zalatwiala formalnosci do listopada 2002 roku, a w listopadzie 2003
roku zwolnili mnie bo szefowa stwierdzila, ze nie ma czasu na papierkowa
robote dla PFRONU.

Teraz jestem zatrudniony na stanowisku refundowanym w tej slynnej firmie
COMPLEX z Poznania i co jakis czas targuje sie z nimi o wysokosc i termin
wyplaty.

Leszek

3. Data: 2004-05-30 13:04:38

Temat: Odp: praca o orzeczenie o niep.
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz jestem zatrudniony na stanowisku refundowanym w tej slynnej firmie
> COMPLEX z Poznania i co jakis czas targuje sie z nimi o wysokosc i termin
> wyplaty.

Jak to z firmą z Poznania :-) Raz miałem do czynienia z poznańskim przedsiębiorcą
nabawiałem się poważnych kłopotów prawnych...

4. Data: 2004-05-30 13:49:43

Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to z firmą z Poznania :-) Raz miałem do czynienia z poznańskim
przedsiębiorcą nabawiałem się poważnych kłopotów prawnych...

Podpowiedz z jakim?
Czego/kogo się wystrzegać?
może być na prv ;-)))))
Pozdrawiam
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"
Zapraszam na:
http://www.ono.ipon.pl

.

5. Data: 2004-05-30 14:00:52

Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedz z jakim?
> Czego/kogo się wystrzegać?
> może być na prv ;-)))))

Nie chodziło u tego pracodawcy o pracę na stanowisku refundowanym ale
rzeczywiście chodziło o pracę.
Ten "pracodawca" na razie przez dłuższy czas nie otworzy żadnej firmy ###

6. Data: 2004-05-30 14:10:35

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale bedzie sie znecal nad tymi, ktorzy juz u niego pracuja

Leszek :(

7. Data: 2004-05-30 17:28:44

Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie chodziło u tego pracodawcy o pracę na stanowisku refundowanym ale
>rzeczywiście chodziło o pracę.

Wiem że nie chodziło o stanowisko refundowane.
Ostatni z tym bywa bardzo zle - patrz COMPLEX.

>Ten "pracodawca" na razie przez dłuższy czas nie otworzy żadnej firmy ###
I tak trzymać ;-))
Mam nadzieję, że nie zmieni nazwy i dalej nie będzie bruźdił ;-(((
A takich niestety tez znam, i znowu patrz wyżej......

Oby nie mic pecha....

8. Data: 2004-05-30 20:11:24

Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Complex...
Czy to chodzi o tą firmę ;-)
http://pwcomplex.fm.interia.pl/zasady.html ??

9. Data: 2004-05-30 23:30:42

Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Complex...
Czy to chodzi o tą firmę ;-)
http://pwcomplex.fm.interia.pl/zasady.html--

tak,o tą ;-(((
a tak jeszcze z ciekawosci - widziałeś tak jakikolwiek serwer i czasami
płace???

??

10. Data: 2004-06-07 08:08:07

Od: b...@w...pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
firmie
> COMPLEX z Poznania i co jakis czas targuje sie z nimi o wysokosc i

Witam.
Nie tylko Ty Leszku. Jak ja się dowiedziałem na czym rzecz polega w
Complexie to zdębiałem. Ostatnio prawie wyrzuciłem z ich mego domu. Jak
myślicie, czy to długo potrwa czy też w końcu się ktoś za to weźmie.

P.S. Czy komuś z Was zwrócili za badania lekarskie?

Pozdrawiam all grupowiczów,
Rafał Dąbrowski

Odp: test
Ubezpieczenie auta dla ON
Odp: Koniec pracy w Policji!!! Hurrra! Co za ulga
uleczeni z schizofreni
Re: Koniec pracy w Policji!!! Hurrra! Co za ulga