testy alergiczne

1. Data: 2000-08-29 12:02:54

Temat: testy alergiczne
Od: "Katarzyna Kikowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.
Mojego półtorarocznego synka karmiłam piersią prawie 11 miesięcy. Jadł serki
jogurty, czasem budyń na zwykłym mleku i wszystko było ok. Po odstawieniu od
piersi dostawał NAN2, a po miesiącu NAN2 hypoalergiczny ze względu na drobną
wysypkę i bule brzuszka.W czerwcu syn miał anginę - dostał wysypkę po
antybiotyku (augmentin),poszłam od razu jeszcze raz do lekarza zmieniono
antybiotyk. Karol wyzdrowiał wysypka zeszła. Ale od tego czasu pojawiła się
ta "skazowa" wysypka na całym ciele, normalnie tarka.
Poszłam do dermatologa......papka na hydrokortizonie i płyn również
hydrokortizon i pasta cynkowa......i coś tam jeszcze.Syrop Clemastinum.
Efekt jest taki, że nic nie zeszło. Czy ktoś wie czy można dziecku zrobić
testy alergiczne i gdzie i jak to się robi. Będąc u kontroli lekarka
przepisała taką samą papkę jak poprzednio tylko mniejsza dawka
hydrokortizonu. Może jest uczulony na hydrokortizon ??? (Ja jestem lekarka
o tym wiedziała)
Pomocy.
Kasia.

2. Data: 2000-08-29 12:26:49

Temat: Re: testy alergiczne
Od: "Katarzyna Kikowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kikowska" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przepisała taką samą papkę jak poprzednio tylko mniejsza dawka
> hydrokortizonu. Może jest uczulony na hydrokortizon ??? (Ja jestem
Dodam jeszcze, że dziecko nie dostaje rzadnych sreków,czy jogurtów......
Pozdrawiam.Kasia.

3. Data: 2000-08-29 21:41:10

Temat: Odp: testy alergiczne
Od: "Anna Krawczyk" <A...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

sama jestem alergigiem i astmatykiem.Mam trzymiesięczne dziecko , ktore
niebawem bedzie miało test polegający na pobraniu krwi. Jest ryzyko iż
dziecko tez będzie alergikiem.

--
---------
A...@p...com

4. Data: 2000-09-02 21:54:04

Temat: Re: Odp: testy alergiczne
Od: Daria Szymanska <d...@c...se> szukaj wiadomości tego autora

in article W5Wq5.6253$I...@n...tpnet.pl, Anna Krawczyk at
A...@p...com wrote on 00-08-29 23.41:

> sama jestem alergigiem i astmatykiem.Mam trzymiesi?czne dziecko , ktore
> niebawem bedzie mia?o test polegaj?cy na pobraniu krwi. Jest ryzyko i?
> [...]
moje dziecko ma alergie na mleczne proteiny i bialko z jajek.podobnie jak
twoje dziecko on takze ma egzeme.testy mial zrobione w wieku 10
miesiecy.niektore masci hydrokortizonowe tez nie dzialaly ...pomogly
hydrokortizonowe 2 stopnia.teraz jest znakomicie . nie moge ci odpowiedziec
na pytanie gdzie sie robi testy , bo nie mieszkam w polsce . wiem za to na
czym polegaja...nakluwa sie dziecku skore i wprowadza odczynnik. jest maly
problem . w polsce za pierwszym razem wprowadza sie bardzo duzo odczynnikow.
im wiecej nakuc tym ryzyko nie prawidlowego wyniku.dla dziecka testy sa
bezbolesne :-)
slyszalam , ale sama w to nie wieze , ze im dluzej karmi sie dziecko , tym
wieksze ryzyko alergii....
jesli chodzi o mleko to moj syn juz przy zewnetrzym zetknieciu dostaje
bardzo obszernej wysypki.
co moge jeszcze zasugerowac ...wysypka u twojego dziecka moze byc
spowodowana od proszku do prania...
duzo dzieci ma alergie tez na antybiotyki , moze to i stad...

mama filipa

Optycy i okulisci ! Prosze o komentatrz
Cytologia
zoladex?