trądzik i antybiotyki

11. Data: 2004-01-11 17:03:20

Temat: Odp: trądzik i antybiotyki
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to witam w klubie :) jak cos znajde to dam znac!!!!

Ja tez. Ale mysle, ze moze cos na Przybyszewskiego moga wiedziec, bo maja
dobrze rozwinieta dermatologie. Tylko wolalabym nie spotkac sie wiecej z
docentem Prokopem.
Pozdrawiam.
Basiek.

12. Data: 2004-01-14 11:27:45

Temat: Re: trądzik i antybiotyki
Od: "Limonka" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!!!
jezeli to cie jeszcze interesuje, to autoszczepionki mozna robic w Poznaniu
w zakladzie mikrobilolii Fundacji Akademi Medycznej na Wieniawskiego 3
tel.8536128, poniedz - piatek 8-11. Trzeba miec skierowanie od lekarza
rodzinnego , albo dermatologa i koszt to ok 185 zl.

Ja probuje po sesji :) Ciekawe co z tego wyjdzie!
Pozdrowionka
Limonka

Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
wiadomości news:btrvju$c6l$1@topaz.icpnet.pl...

13. Data: 2004-01-14 15:11:41

Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tel.8536128, poniedz - piatek 8-11. Trzeba miec skierowanie od lekarza
> rodzinnego , albo dermatologa i koszt to ok 185 zl.

Dzieki za info. Ja tez chyba sprobuje po sesji.
Pozdrawiam zyczac zdrowia.
Basiek.

14. Data: 2004-01-23 12:19:02

Od: "indimo" <W...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy autoszczepionki są wykonywane również w Toruniu?

grupa krwi a ustalenie ojcostwa
Odczulanie
wysypka
Służba zdrowia w Portugalii