transaminazy - jaki poziom??

1. Data: 2004-09-13 19:51:39

Temat: Odp: transaminazy - jaki poziom??
Od: "TiTi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istnieje lek: esseliv firmy Aflofarm. Jest to tanszy odpowiednik essentiale,
dostepny bez recepty.

2. Data: 2004-09-16 21:03:05

Temat: transaminazy - jaki poziom??
Od: "Elske" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam takie pytanko:
Mój chłop wrócił z analiz z wynikami, z których wynika, że ma podniesiony
poziom AST (48) i ALT (70). Czy to jest duże (w sensie niepokojące)
przekroczenie normy? Co może oznaczać?
Bardzo proszę o odpowiedź, bo jestem histeryczna i troszku się denerwuję że coś
niedobrego mu jest :-(

Pozdrawiam
Elske

3. Data: 2004-09-17 05:27:23

Temat: Re: transaminazy - jaki poziom??
Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

ALAT Jest podniesiony, ASPAT jest na gornej granicy normy. YTAkie wyniki
moze miec zdrowy chlop po przepicu lub wieczornym obrzarstwie. Ale mioze to
tez wskazywac na stany zapalne watroby. Proponuje konsultacje z hepatologiem
+ USG watroby.
Czy ma czeste rozwolnienia (w sensie luzny stolec), czy ma zasinienia pod
oczyma, czy wystepuja klopoty zoladkowe po zjedzeniu surowych warzyw ?

Lekarz wlaczy pewnie Essentiale forte 3x 2 tabl - to bardzo dobry lek ale
trzaba go stosowac okolo 5-6 miesiecy.

Pozdrawiam

Simonto

4. Data: 2004-09-17 07:17:19

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez wskazywac na stany zapalne watroby. Proponuje konsultacje z hepatologiem

Przepicia nie było, obżarstwo też wykluczam.

> Czy ma czeste rozwolnienia (w sensie luzny stolec), czy ma zasinienia pod
> oczyma, czy wystepuja klopoty zoladkowe po zjedzeniu surowych warzyw ?

Luźnego stolca nie ma, zasinienia pod oczami też. Kłopoty żołądkowe są prawie
zawsze i przez cały dzień, ale polegają głównie na notorycznym wzdęciu i
odbijaniu się.

Pozdrawiam
Elske

5. Data: 2004-09-17 07:22:26

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl>
napisał w wiadomości news:cidsj3$rc9$1@news.onet.pl...
> [...]

prawie
zawsze i przez cały dzień, ale polegają głównie na notorycznym wzdęciu i
odbijaniu się. Surowe warzywa jada niezwykle rzadko, więc trudno mi
zobserwować.

--
Elske
*Widziałam już Araba bez uśmiechu ale uśmiech

6. Data: 2004-09-17 07:43:58

Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-09-17 08:28:33

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:cie4j6$6ua$1@news.onet.pl...
> Trzeba do hepatologa - essentiale jest na recepte ale moze zdobedziesz -
> powinno mu sie poprawic.

Dziękuję.

8. Data: 2004-09-17 19:38:44

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl>
napisał w wiadomości news:cie4j6$6ua$1@news.onet.pl...
> Trzeba do hepatologa - essentiale jest na recepte ale moze zdobedziesz -
> powinno mu sie poprawic.

Hm...w życiu nie kupowałam esentiale na receptę...

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

9. Data: 2004-09-17 19:43:05

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przekroczenie normy? Co może oznaczać?
> Bardzo proszę o odpowiedź, bo jestem histeryczna i troszku się denerwuję

A ja jak zdarta płyta..(wybaczcie).

Czy mąż miał robione testy anty HCV?

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

10. Data: 2004-09-18 18:40:30

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Sep 2004 21:43:05 +0200, ulast <u...@p...onet.pl>
napisał:

> A ja jak zdarta p?yta..(wybaczcie).
>
> Czy m?? mia? robione testy anty HCV?

Jeszcze nie miał. To były podstawowe analizy robione z zupełnie innego
powodu. W poniedziałek idzie do internisty i mam nadzieję że ten wyśle go
do hepatologa a przynajmniej zleci zrobienie tych testów...
Jeśli nie to będę się awanturować.

--
Elske
GG 5141425
*Widziałam już Araba bez uśmiechu, ale uśmiech
bez Araba zobaczyłam po raz pierwszy w życiu*

pytanie do medykow
gdzie zdobyc?
konflikt sereologiczny a druga ciąża
Osama Bin Ladin Recent Photos