truskawki

1. Data: 2003-05-28 09:21:02

Temat: truskawki
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie zaszalałam :). kupiłam 2 kilo truskawek (10 zł kilogram). ale co
tam. naszła mnie chęć na makaron z truskawkami. Żyje się raz. mam tylko
nadzieje że moje 18m dziecię nie ma na nie uczulenia.

--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-05-28 09:40:20

Temat: Re: truskawki
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Daj jedną.

zaśliniony waldek
==========

1. Data: 2003-05-28 09:47:11

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie ty mieszkasz, że one 10 zł kosztują, bo w stolycy to są po 18
najtańsze w okolicach odwiedzanych przeze mnie widziałam ;(((((

na obiad kleik...

1. Data: 2003-05-28 10:01:31

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

>właśnie zaszalałam :). kupiłam 2 kilo truskawek (10 zł kilogram). ale co
>tam. naszła mnie chęć na makaron z truskawkami. Żyje się raz.

> [...]

ujej, ja tez chce..... tu jedyne jakie sa, to importowane gdzies z konca
swiata, i w ogole nie pachna truskawkami...

a powiedzcie, kiedy w Polsce w tym roku spodziewany szczyt sezonu
truskawkowego? Bede w Polsce od 8 do 18 czerwca i mam nadzieje na jedzenie
tylko truskawek, ale jesli beda one po 10 zl za kilogram, to chyba
zbankrutuje:(

agnieszka
DBDG

1. Data: 2003-05-28 10:03:10

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie ty mieszkasz, że one 10 zł kosztują, bo w stolycy to są po 18
> najtańsze w okolicach odwiedzanych przeze mnie widziałam ;(((((
> na obiad kleik...

przy stacji Metra Swietokszyska sa po 12 zł na straganiku

1. Data: 2003-05-28 10:05:04

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> napisał w
wiadomości news:bb20ev$p3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Gdzie ty mieszkasz, że one 10 zł kosztują, bo w stolycy to są po 18
> najtańsze w okolicach odwiedzanych przeze mnie widziałam ;(((((

> na obiad kleik...

a właśnie kupiłam w stolicy przy tesco na kabatach. kupione z wozu.

--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-05-28 10:06:54

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ==========
> Daj jedną.
>
> zaśliniony waldek
> ==========

qrcze przez światłowody nie chce przejść. ale jak przyjedziesz w ciągu paru
minut to może się załapiesz na jedną;)
--
pozdrowienia
Aneta

ps. mogę pożyczyć ci śliniaczek

1. Data: 2003-05-28 10:07:38

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przy stacji Metra Swietokszyska sa po 12 zł na straganiku

Przejdę się w sobotę, jak już ozdrowieję i w pracy nie będę na jakiś bazar
właśnie. Dostałam "cynk", że gdzieś w stolycy właśnie są nawet po 10 zł.

Pzdr

1. Data: 2003-05-28 10:10:51

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka Szalewska" <A...@m...umu.se>
napisal w wiadomosci
e...

> [...]
> truskawkowego? Bede w Polsce od 8 do 18 czerwca i mam nadzieje na jedzenie
> tylko truskawek, ale jesli beda one po 10 zl za kilogram, to chyba

e to spokojnie sie zalapiesz. do tej pory mam nadzieje ze ceny troche spadna

--
pozdrowienia
Aneta

1. Data: 2003-05-28 10:25:51

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@t...pl> wrote:

> właśnie zaszalałam :). kupiłam 2 kilo truskawek (10 zł kilogram). ale co

O. To tanio u Was te truskawki :)

> tam. naszła mnie chęć na makaron z truskawkami. Żyje się raz. mam tylko

Mniiiiiiam :)

--
Przemysław Maciuszko

Jedzenie na lenia