uczulenie na sperme?

1. Data: 2003-08-20 08:07:51

Temat: uczulenie na sperme?
Od: "Michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jestem pierwszy raz na tej grupie i nie iwem czy tutaj powinno znalezc sie
to pytanie ale mam nastepujacy problem:

ostatnio podczas seksu z moja dziewczyna, "oddalem" nasienie na jej brzuch,
po wytarciu okazalo sie iz tam gdzie sie ono znajdowalo wystapilo wyrazne
zaczerwienie skory w zwiazku z tym mam pytanie:

co moze byc tego przyczyna? uczulenie mojej dziewczyny czy tez ze mna cos
nie tak???

wczesniej tego nie zauwazylem

michal

2. Data: 2003-08-21 18:23:10

Temat: Re: uczulenie na sperme?
Od: "Michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze moze moje pytanie wydaje sie smieszne ale jesli ktos bylby tak mily
i udzielil odpowiedzi w temacie jesli wie

to nie zart, naprawde powaznie pytam

michal

3. Data: 2003-08-21 18:25:33

Od: "adamert" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem ze moze moje pytanie wydaje sie smieszne ale jesli ktos bylby tak mily
> i udzielil odpowiedzi w temacie jesli wie
>
> to nie zart, naprawde powaznie pytam
>
> michal

No to zrob sobie posiew spermy oraz ogolna analize tak jak moczu. Co za problem?

4. Data: 2003-08-21 20:17:03

Temat: Odp: uczulenie na sperme?
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Analiza moczu Twoja niewiele się chyba tutaj przyda, bo to u dziewczyny
wystapila reakcja. Może wytepować taka reakcja - jedną z przyczyn
nieplodności jest reakcja immunologiczna organizmu pacjentki na spermę
(zawarte min. tam białko) partnera. Czy u Twojej dziewczyny jest reakcja
alergiczna - powinien to zdjagnozowac lekarz. Pytanie pierwsze czy występuja
u niej inne reakcje alergiczne. Gaba

5. Data: 2003-08-22 05:39:20

Od: "Michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (zawarte min. tam białko) partnera. Czy u Twojej dziewczyny jest reakcja
> alergiczna - powinien to zdjagnozowac lekarz. Pytanie pierwsze czy

dzieki za zainteresowanie.

nie, raczej nie ma zadnych innych reakcji alergicznych

bierze tabletki anty,ale to chyba nie ma nic rzeczy

nieplodnosc mojej dziewczyny,dobrze zrozumialem?

michal

6. Data: 2003-08-22 09:52:19

Od: "adamert" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Analiza moczu Twoja niewiele się chyba tutaj przyda,
Nie analiza moczu ale analiza spermy taka jak analiza moczu. A przy okazji
analize moczu tez nie zaszkodzi zrobic.

7. Data: 2003-08-22 13:49:18

Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

tematu nie znam , ale wiem że są testy alergiczne to sprawdzające,
takie same jak na inne alergie .

pozdrawiam ,

8. Data: 2003-08-22 19:18:35

Od: "Michal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tematu nie znam

przeczytaj moj pierwszy post, bedziesz wszystko wiedzial

michal

alkoholik a migotanie przedsionków
Badanie HBV w ciąży u osoby szczepionej - czy celowe?
Ciemiączko u dorosłej osoby
pytanie - spuchnieta noga
Monitoring owulacji - co to jest?