w sprawie kawy

1. Data: 2004-01-02 15:09:31

Temat: w sprawie kawy
Od: "shox" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vitam,
mam pytania dotyczace picia kawy (fusiasta):
1) ile kaw mozna wypic dziennie, tak zeby nie zaszkodzilo?
2) czy faktycznie kawa slodzona jest mniej szkodliwa?
3) czy bardzo szkodzi kawa wypijana rano na pusty zoladek i w nocy na
dobranoc?
thx za odpowiedz :)

2. Data: 2004-01-03 08:48:30

Temat: Odp: w sprawie kawy
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2) czy faktycznie kawa slodzona jest mniej szkodliwa?
> 3) czy bardzo szkodzi kawa wypijana rano na pusty zoladek i w nocy na

Od razu zaznaczam, ze nie znam sie na tym i pisze to, co kiedys slyszalam
(moze w telewizji, a moze gdzie indziej - nie pamietam).
ad 2) podobno kawa slodzona jest rzeczywiscie mniej szkodliwa i dlatego
utarlo sie, ze podaje sie ja do ciastek i innych slodyczy - podobno to
zdrowa tradycja, ale nie znam uzasadnienia.
ad 3) z tego, co slyszalam, to mozna sie nabawic wrzodow zoladka pijac kawe
"na pusty zoladek", wiec raczej tego unikam.

Pozdrawiam.
Basiek.

wzrost dziecka ważne proszę o opinie
STRES ! jak się pozbyć ?
egzamin na specjalizację-rozmowa kwalifikacyjna
Jajecznica
ablacja - z czym to sie je?