www.klinikazdrowia.pl czy ktos zna?

1. Data: 2003-06-25 17:56:21

Temat: www.klinikazdrowia.pl czy ktos zna?
Od: a...@y...com.au szukaj wiadomości tego autora

witam
chcialam zapytac czy ktoras z grupowiczek zamawiala badz uzywala preparaty z
www.klinikazdrowia.pl
Ostatnio czesto o nich slysze, ale nie mialam mozliwosci skorzystania.
Prosze o podpowidzi i opinie.
szczegolnie interesuja mnie opinie na teamt kremu z drzewa herbacianego z manuka
z gory dziekuje
pozdrawiam
ania

1. Data: 2003-06-26 19:14:35

Temat: Re: www.klinikazdrowia.pl czy ktos zna?
Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szczegolnie interesuja mnie opinie na teamt kremu z drzewa herbacianego z
manuka

Celuloza do cukier złożony (tzw. wielocukier), teoretycznie rozkłąda się do
dwu- i jednocukrów, ale szkoda zachodu - słodkie nie będzie. Polecam kremy
ze śmietany, orzechów i zwykłej sacharozy (jeżleli goście namolni to można
jeszcze szczyptę strychniny).

PA

1. Data: 2003-06-27 09:30:51

Temat: Odp: www.klinikazdrowia.pl czy ktos zna?
Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ptaszyn Apfelbaum <P...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bdfgnc$1g4$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> ze śmietany, orzechów i zwykłej sacharozy (jeżleli goście namolni to można

he he - dobre!
-Renata.
a jak faktycznie znasz się na chemii ( nie tylko spożywczej ) to napisz mi
coś o glicerynie
-...@p...onet.pl

1. Data: 2003-06-28 22:38:20

Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak faktycznie znasz się na chemii ( nie tylko spożywczej ) to napisz mi
> coś o glicerynie

za encyklopedią:

Gliceryna (CH2OHCHOHCH2OH), glicerol, propanatriol-1,2,3), gęsta, bezbarwna
ciecz o słodkim smaku, bardzo dobrze rozpuszczalna w wodzie i alkoholu,
nierozpuszczalna w eterze i chloroformie, temperatura wrzenia 290°C.
Gliceryna otrzymuje się przemysłowo z propylenu. Gliceryna powstaje także
wskutek hydrolizy tłuszczów oraz jako jeden z produktów fermentacji glukozy.
Gliceryna znajduje zastosowanie w przemyśle spożywczym, włókienniczym,
farmaceutycznym, kosmetycznym, celulozowo-papierniczym, skórzanym,
tytoniowym, elektrotechnicznym. Ważnymi pochodnymi gliceryny są:
nitrogliceryna, glicerydy, gliptale.

PA

Pomadka roslinna?
kosmetyczka w Wawie