na co zwrocic uwage po 25-ce?

1. Data: 2003-06-25 15:34:50

Temat: na co zwrocic uwage po 25-ce?
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak wlasnie przeczytalam post nizej, i mnie zastanowilo - tez przekroczylam
te magiczna liczbe, i mowi sie ze jest to wiek, gdzie powoli powino sie
dawkowac skorze juz troche inne kosmetyki.
No wlasnie - jakie?
Jeszcze nie przeciwzmarczkowe, bo nie mam jeszcze zmarszczek. Czy moze
zawierajace jakie witaminy?
Do tej pory uzywalam kremow glownie nawilzajacych, mam skore normalna, nie
zastanawialam sie nad funkcja odzywiajaca czy jakas inna kremu...
Czy moze krem na razie nadal taki sam, a co jakis czas jakas maseczke o
ukrytych wlasciwosciach? ;)

Co Wy zmienialyscie w swoich kosmetyczkach z biegiem lat, na co polecacie
zwracac uwage..?

Pozdrawiam,
El@

-------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-06-25 16:32:03

Temat: Re: na co zwrocic uwage po 25-ce?
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

El@ wrote:

> [...]
> No wlasnie - jakie?
> Jeszcze nie przeciwzmarczkowe, bo nie mam jeszcze zmarszczek. Czy moze

kremy przeciwzmarszczkowe moga opoznic pojawienie sie zmarszczek.
istniejacych nie wyprasuja, wiec polecalabym cos przeciwzmarszczkowego
wlasnie.

ja uzywam:

na dzien - creme d'energie nivea (ok. 30 zl), pod oczy zel AA oceanic
(ok.12 zl)
na noc - aquazen oceanic (ok.30 zl), jakis krem w kwasami (od 25 do 150,
w zaleznosci od firmy) (2-3 razy w tygodniu), antigravity clinique ( w
pozostale dni tygodnia, ale to GWP, konczy sie juz, wiec mysle o serum
repairwear clinique), pod oczy teraz juvelia juveny (podobno 250 zl, ale
ja go nie kupoalam), ale wole antigravity clinique (150 zl).

xx.

1. Data: 2003-06-25 17:12:46

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nie przeciwzmarczkowe, bo nie mam jeszcze zmarszczek.
A jednak myślę, że powinnaś stosować kosmetyki przeciwzmarszczkowe. Nalezy
zapobiegac zmaszczkom, bo jesli się juz pojawią, to nie usuniesz ich bez
chirurga.
Nalepszym kosmetykiem przeciwzmarszczkowym są kremy z filtrami UVA/UVB
(faktor ok.15) stosowane codziennie przez cały rok.

> Czy moze
> zawierajace jakie witaminy?
Myślę, że lekki krem z witaminami, np. wit C,E,A będzie w sam raz.
Ale dobry filtr w kremie na dzień jest skuteczniejszy niz witaminy, jeśli
chodzi o profilaktykę zmarszczek.

> Czy moze krem na razie nadal taki sam, a co jakis czas jakas maseczke o
> ukrytych wlasciwosciach? ;)
Maseczki są przyjemne, ale nie mogą stanowić podstawy pielęgnacji. Postaw
raczej na dobry krem.

1. Data: 2003-06-25 17:34:18

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:

> Nalepszym kosmetykiem przeciwzmarszczkowym są kremy z filtrami UVA/UVB
> (faktor ok.15) stosowane codziennie przez cały rok.

o, wlasnie, mistrzyni:) (bo to chyba Ty jestes justy z urody?) powiedz
mi prosze, co sadzisz o kremie extreme conditioning liz arden. bo na
ogol uzywam filtrow z kremu z filtrem (vichy), ale kupilam sobie ten (na
allegro, wlasnie do mnie dociera, jak sadze) i nie wiem, czy to taki
sensowny zakup. pani w GC oczywiscie piala nad nim z zachwytu, ale
powotorzyla mniej wiecej to, co ja wiem z ulotek... wydaje mi sie dosc
zblizony do day wear EL?

xx.

1. Data: 2003-06-25 18:21:09

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Anexxo :) Tak, to ja
Niestety, nie mam dostępu do składu tego kremu, więc nic konkretnego nie
jestem w stanie napisać :(

1. Data: 2003-06-25 18:41:56

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:

> Cześć Anexxo :) Tak, to ja

tak wlasnie podejrzewalam:)

> Niestety, nie mam dostępu do składu tego kremu, więc nic konkretnego nie
> jestem w stanie napisać :(

szkoda. w takim razie poczekam, az do mnie dotrze, i najwyzej sprobuje
sie sama zorientowac, wertujac slownik Pauli.

xx.

1. Data: 2003-06-25 19:28:50

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szkoda. w takim razie poczekam, az do mnie dotrze, i najwyzej sprobuje
> sie sama zorientowac, wertujac slownik Pauli.

Dokładnie; albo przeslij skład do mnie lub Basi (jej mail jest podany na
wizażu)

1. Data: 2003-06-26 14:08:51

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nalepszym kosmetykiem przeciwzmarszczkowym są kremy z filtrami UVA/UVB
> (faktor ok.15) stosowane codziennie przez cały rok.

(..)

Przemyslalam sprawe i chyba rzeczywiscie rozejrze sie za jakims kremem z
filtrami na poczatek ;))
Zwlaszcza ze lato teraz, a ja duzo na sloncu przebywam.

Dzieki serdeczne za rade.

Pozdrawiam,
El@

-----------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-06-26 19:26:39

Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na fakt, że nie można korzystać już z ulg w międzynarodowej komunikacji
kolejowej.

PA

1. Data: 2003-06-27 07:56:09

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bdfhe1$8ij$1@atlantis.news.tpi.pl...
: Na fakt, że nie można korzystać już z ulg w międzynarodowej
komunikacji
: kolejowej.

Na to trzeba zwracać uwagę po 26 roku życia :)
Pozdrawiam,
Kasia

zmarszczki u 25latki
Yves Rocher - co polecacie, a co nie?