wymiana okien

1. Data: 2003-06-15 19:26:00

Temat: wymiana okien
Od: "Jarek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym wymienić stare okna (w bloku) na okna PCV (ew. kolorowe)

Czy moge prosić o uwagi, porady.........
Szczególnie zależy mi na informacjach czego trzeba unikać, na co uważać.

Dziekuję z góry za wszystkie opinie

1. Data: 2003-06-17 08:33:40

Temat: Odp: wymiana okien
Od: "koparka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bcjopc$6gl$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
>
> Czy moge prosić o uwagi, porady.........
> Szczególnie zależy mi na informacjach czego trzeba unikać, na co uważać.

Trzeba uważać żeby przy końcowej obróbce szpalet woda nie chlappała na szybę
(a chlapania jest sporo) (pędzlem zamoczony w wodzie wygładza się szpalety).
Nie dopilnowałem tego i miałem pół dnia skrobania szyb. Jeszce gorzej jest
gdy są okna drewniane, zółte zacieki do dzisiaj, praktycznie nie do
usunięcia.

Piotrek S>

Lodowka turystyczna na gaz.
Gdzie w Wawie kupić lekko uszkodzoną nową lodówkę?
Poszukujemy osób do współpracy...
Drzwi sosnowe klejone z uszczelką - gdnie?
Twoj dom na płótnie - niska cena wysoka jakość