zarobki lekarzy

21. Data: 2003-11-22 21:52:58

Temat: Re: zarobki lekarzy
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem ile zarabia moja dentystka, ale pracuje w klinice, na uczelni,
w dwoch
> prywatnych gabinetach ...

To jak myślisz? Ile jej czasu zostaje na pomimeszkanie z meżem i dziećmi w
domu?

22. Data: 2003-11-23 01:01:08

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja znam lekarzy którzy tez maja wiecej np. mój ojciec ale moge napisać że go
prawie nie wiedze, moge tylko powiedzieć ze jest pracocholikiem i pracuje
praktycznie cały czas :) 24 h na dobe serio
i tu sie pojawia pytanie po co tak pracowac skoro nie ma sie czasu na
cieszenie sie z tego co sie zarobi??
a jego kolega pracuje tylko na etacie w szpitalu i nigdzie wiecej, ma
mieszkanie w bloku i samochód średniej klasy a teraz ma ok 65 lat
(emeryturka tuż tuż) to ja znam nauczycieli z LO ktrórzy maja duzo wiecej no
i 2 miesiace wakacji co roku

23. Data: 2003-11-23 07:21:23

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mieszkanie w bloku i samochód średniej klasy a teraz ma ok 65 lat
> (emeryturka tuż tuż) to ja znam nauczycieli z LO ktrórzy maja duzo wiecej

przypomina mi to przypadek mojego przyjaciela, ktory kupil dom z ogrodkiem.
w zwiazku z tym, ze duzo pracuje nie ma czasu kosic trawy i dbac o zielen.
zatrudnia wiec dorywczo ogrodnika, ale zeby go bylo na to stac musi jeszcze
wiecej pracowac. a pracujac jeszcze wiecej w ogole nie ma czasu, zeby
kiedykolwiek odpoczac w tym ogrodzie.

24. Data: 2003-11-23 11:47:52

Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr [trzykoty] wrote:
cut
Szpital miejski- pe?ny etat dla specj. z II st. specjalizacji - 1260
brutto, dodatek za doktorat 60 z? brutto.
Dyz.ur zwyk?y 16 godzin oko?o 100z? netto, s'wia;teczny oko?o 200 netto.
Vlad

25. Data: 2003-11-23 18:51:54

Temat: Odp: zarobki lekarzy
Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpnimq$iv8$...@n...news.tpi.pl...
> Ile zarabiają lekarze na ośmiogodzinnym (lub innym) etacie wróżnych
> placówkach państwowych lub prywatnych (szpital, przychodnia, pogotowie) ?
> Jak to się kształtuje ? Czekam na Wasze opinie.

Bywa ciut zalezne od szpitala. Mam przyjemnosc pracowac w najgorzej (ponoc)
oplacanym szpitalu na Slasku, pelen etat + 8 dyzurow daje w sumie okolo
1400zl netto (za ok. 70 godzin pracy tygodniowo). Za sam etat mniej wiecej
polowa z tego.

pzdr
W.

26. Data: 2003-11-23 19:45:13

Temat: Re: Odp: zarobki lekarzy
Od: Josef Morko <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Nov 2003 19:51:54 +0100, "Wojciech Chmielnicki"
<e...@m...pl> wrote:

> [...]
>1400zl netto (za ok. 70 godzin pracy tygodniowo). Za sam etat mniej wiecej

4600 Euro na reke przy pelnym etacie i 6 dyzurach szpitalnych (klinika
niemiecka w bylej zachodniej czesci)

27. Data: 2003-11-23 21:21:19

Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Josef Morko <j...@g...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:2...@4...com..
.

> 4600 Euro na reke przy pelnym etacie i 6 dyzurach szpitalnych (klinika
> niemiecka w bylej zachodniej czesci)

Wiem, korespondowalem juz z Toba swego czasu w sprawach emigracji ;-). Mam
przed soba jeszcze rok stazu, w czasie ktorego mam zamiar zdac Zentrale
Mittelstufe Pruefung i zrobic co ciekawsze kursy, a potem... do zobaczenia w
Niemczech.
Przy okazji, jesli mozna spytac: czy Ty musisz tam dyzurowac te 6 razy, czy
jest to Twoj wybor? Tzn. - czy mozna dyzurowac dajmy na to tylko 4 razy w
miesiacu? I czy jesli nie dyzurujesz, siedzisz w pracy 8 godzin, czy dluzej?

pozdrawiam
Wojtek

28. Data: 2003-11-23 22:11:24

Temat: Re: zarobki lekarzy - spadam za ocean
Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ile zarabiają lekarze na ośmiogodzinnym (lub innym) etacie wróżnych
> placówkach państwowych lub prywatnych (szpital, przychodnia, pogotowie) ?
> Jak to się kształtuje ? Czekam na Wasze opinie.

Nie chce wszystkich dolowac, ale zobaczcie co przeczytalem na pewnym forum
anglojezycznym. Dotyczy to chirurgow i oczywiscie srednie zarobki roczne.

outa curiosity, i looked and found this for average salaries for >3 years in
practice: it was on the allied physicians web site
Ortho-spine: $671,000
Neurosurgeons: $541,000
Cardiovascular surgeons: $515,000
Plastic surgeons: $412,000
Urologists: 358,000
Orthopedic surgeons: $342,000
Vascular surgeons: $329,000
Opthalmologists: $314,000
ENT: $311,000
General surgeons: $291,000
then anesthesiology at $275,000

Jestem w tej chwili na 4 roku, mam mozliwosc asystowac wybitnemu
traumatologowi i dzialac w super oddziale med. ratunkowej, ale przy takich
perspektywach to niestety - spadam po jakims czasie do USA... :(((

K.

29. Data: 2003-11-23 22:16:28

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tutaj kompletna lista:

http://www.alliedphysicians.com/salary-surveys/physi
cians/

:(

30. Data: 2003-11-23 22:50:23

Od: "Pipi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w dwoch
>
> To jak myślisz? Ile jej czasu zostaje na pomimeszkanie z meżem i dziećmi w
> domu?

W obecnych czasach bardzo niewiele osob ma ten luksus aby spedzac czas z
rodzina czy przyjaciolmi. Ja zarabiam 1200 zl netto a pracuje na okraglo, z
przerwami na spanie. Fakt, nie mam stresujacej pracy, ale pracuje bardzo ciezko
za stosunkowo niewielkie pieniadze. Zeby bylo jasne - jestem po studiach i
ukonczenie ich nie przyszlo mi latwo. Najbardziej ubolewam nad tym, ze nie mam
mozliwosci dorobienia sobie do pensji.

Dlatego prosze tak nie narzekac na zarobki bo lekarze nie sa jedyna grupa ktora
nie zarabia kokosow. Ponadto, wiekszosc moze sobie w ten czy inny sposob
dorobic. Ja nie mam tego komfortu. Otrzymuje pensje i nic wiecej.

Czy mleko szkodzi
terapia chalotowa (edta)
pytanie o objawy
Lamblioza - leczenie