Odp: zmiana partnera

From: "Mrowka" <m...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: zmiana partnera
Date: Tue, 28 May 2002 11:08:23 +0200
Sender: m...@p...onet.pl@ph27.warszawa.sdi.tpnet.pl

Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acu9dk$eh7$...@n...tpi.pl...

> Napiszcie coś ... bo mi głupio :-)))

No juz dobra ,dobra :-))))

Z pierwszym i ostatnim mezusiem rozstalam sie po 3 latach wspolnego zwiazku
i mieszkania.W momencie gdy zdecydowalismy sie na zalozenie rodziny bylismy
malolatami i ta cala "zabawa w dom"nas przerosla.Facet chcial sie wyszalec i
szalal,ja mialam dosyc tego ze wszystkie obowiazki spadly tylko na moja
glowe.Miarka sie przebrala,spakowalam manatki swoje i dziecka i
wyprowadzilam sie od mezulka i jego mamusi .
Obecnie jestem z facetem osmy rok i jest roznie.Staram sie nie popelniac
tych samych bledow co w pierwszym zwiazku,analizuje kazda nasze klotnie i
staram sie wyciagac wnioski.Szkoda mi czasu na sprzeczki i awantury,bo zycie
jest jedno....Wybralam tego mezczyzne na ojca moich dzieci i na mojego
towarzysza do konca zycia,zaakceptowalam wiekszosc jego wad,kocham go
takiego jakim jest,a jak bedzie,zycie pokaze.

Nio to byoby na tyle :-)

Pozdrawiam.Magda