żylaki

1. Data: 2000-04-03 15:23:37

Temat: żylaki
Od: "monizda&glizda" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czy w wieku 21 lat można mieć żylaki????
boli mnie żyła na nodze, prawie na całej długości, jeśli można to tak
określić. najbardziej pod kolanem i przy kostce

2. Data: 2000-04-03 20:23:12

Temat: Re: żylaki
Od: "Kicia" <k...@m...torch.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna miec
mnie tez boli zyla na nodze, zwlaszcza jak duzo chodze

monizda&glizda <m...@p...com> napisał(a) w artykule

3. Data: 2000-04-04 08:27:53

Od: k...@p...pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Apr 2000 17:23:37 +0200, monizda&glizda <m...@p...com> wrote:
>czy w wieku 21 lat można mieć żylaki????
>boli mnie żyła na nodze, prawie na całej długości, jeśli można to tak
>określić. najbardziej pod kolanem i przy kostce
Można niestety.
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | k...@p...pl
Strona o Transmeta http://www.free.net.pl/~kpjas/transmeta_story.html

4. Data: 2000-04-05 13:35:47

Temat: Odp: żylaki
Od: "Arek K." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam się, że można- ale to byłoby widać (na ogół); znacznie częściej
jednakże tego typu bóle wywołane są nie przyczyną naczyniową, a
płaskostopiem- obecnie ma je (w moim materiale 85-90% zgłaszających sie
pacjentów); być może, bóle dotyczą przyczepów ścięgien mięśni łydki;
tak, czy siak ktoś z medyków mógłby to zobaczyć (polecam chirurga)- bo
jeżeli ma to związek z naczyniami żylnymi, wymga diagnostyki i leczenia; na
dzień dobry zastosuj wkładki ortopedyczne lub buty z profilowana podeszwą.
POZDRAWIAM !!!

nowa strona !!!!!!!!
Nadżerka
Szukam osob znajacych sie na alergii
pan doktor /?/
Algi Morskie (japońskie kryształy) (długie)