Odplyw, pralka, prysznic

1. Data: 2014-10-11 10:59:57

Temat: Odplyw, pralka, prysznic
Od: Monika Z <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mma problem z pralka oraz odplywem pod prysznicem. Nie wiem jak to jest powiazane,
ale po skonczonym praniu w szufladce zostaje woda w pojemniku na plyn.
Natomiast jesli chodzi o prysznic to odplyw jest zatkany, probowalam uporac sie z tym
sama, ale nie pomoglo. Ma ktos pomysl jak sobie z tym poradzic?

Jakies porady?

2. Data: 2014-10-11 13:06:25

Temat: Re: Odplyw, pralka, prysznic
Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-11 10:59, Monika Z pisze:
> [...]
tym sama, ale nie pomoglo. Ma ktos pomysl jak sobie z tym poradzic?

Woda w pojemniku na płyn to normalka. Przemyj całą szufladkę.
Jak sobie próbowałaś radzić z tym odpływem? Ile rury mają lat?

--
?(??_?)? ? ???

3. Data: 2014-10-11 19:06:22

Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zatkany syfon mozna oczyscic odkrecajac go i usuwajac wlosy i szlam. Innym
sposobem moze byc wsypanie srodka "Kret" na bazie wodorotlenku sodowego -
któy usunie tluszcze i zabruszenia z syfonu. Czasem czynnosc czyszczenia
nalezy powtórzyc.
T.

Uzytkownik "Monika Z" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...

4. Data: 2014-10-12 17:46:03

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:
> [...]
> Innym sposobem moze byc wsypanie srodka "Kret" na bazie wodorotlenku
> sodowego - któy usunie tluszcze i zabruszenia z syfonu. Czasem

tomek wiesz co się wytworzy w połączeniu kreta z tłuszczem? i to nie
chce samo się wydostać z syfonu

5. Data: 2014-10-12 17:48:47

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Z wrote:
> [...]
> pojemniku na plyn. Natomiast jesli chodzi o prysznic to odplyw jest
> zatkany, probowalam uporac sie z tym sama, ale nie pomoglo. Ma ktos

w pralce wyciagnac pojemnik i go umyc ( czasem trzeba odkamienic
zaworek - czy co tam jest)

prysznic - wrzatek - kret - wrzatek (uwaga na oczy i skóre moze
pryskac)

jeffrey

6. Data: 2014-10-12 18:03:46

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 października 2014 17:48:47 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

> w pralce wyciagnac pojemnik i go umyc ( czasem trzeba odkamienic
>
> zaworek - czy co tam jest)
>

> prysznic - wrzatek - kret - wrzatek (uwaga na oczy i sk?re moze
>
> pryskac)
>

> jeffrey

I masz stopiony od temperatury syfon. Kreta trzeba systematycznie i po trochu.
Kilkanaście granulek po ostatnim prysznicu i niech żre do następnego dnia. Po
tygodniu będzie sztuka nówka nie śmigana i nic nie popsute. Chemia bardzo ładnie
pracuje jak dać jej czas. Chamskie metody że dużo kreta i wrzątek niewiele dają a
mogą bardzo zaszkodzić syfonowi i człowiekowi.

7. Data: 2014-10-12 21:09:03

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
> nie popsute. Chemia bardzo ładnie pracuje jak dać jej czas. Chamskie
> metody że dużo kreta i wrzątek niewiele dają a mogą bardzo

skoro tak mówisz
mnie czekanie szkodzi :P

8. Data: 2014-10-12 21:57:07

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 października 2014 21:09:03 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

> skoro tak mówisz
>
> mnie czekanie szkodzi :P

Pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu pcheł.

9. Data: 2014-10-12 22:58:35

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu pcheł.

no i przy sraczce oczywiście, pzdr

10. Data: 2014-10-12 23:24:50

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 października 2014 22:58:35 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

> no i przy sraczce oczywiście, pzdr

Jak komuś obojętne że narobi w pory to nie jest potrzebny.

Pralki [ciekawostka]
CONVICTED KIDDY FONDLERS M. Kenneth Bien & William Korab
Sterownik temperatury Auraton economic a głowica termostatyczna
Położenie styropianu i struktury
Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty