Odprawa trzymiesięczna ?

1. Data: 2004-05-01 20:45:51

Temat: Odprawa trzymiesięczna ?
Od: "kaśka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

Jestem czytelniczka grupy juz od dawna, ale po raz pierwszy chcialabym się
zwrócić sama z pytaniem. Otoz zaklad w ktorym pracuje podpisal 4,5 roku temu
umowe z PFRON-em. Zaklad mial zatrudnic iles osob niepelnosprawnych w zamian
za sfinansowanie stanowisk, doplate do pensji itd. Wlasnie teraz uplywa
koniec umowy z PFRON-em i dostalismy trzymiesieczne wypowiedzenia, a
niektorzy (tak jak ja) zmiane warunkow umowy o zatrudnienie np. na pol etatu
z calego bez zmiany zakresu czynnosci itp. Moja poprzednia umowa byla na
czas nie okreslony, w zwiazku z tym mam pytanie, czy zaklad powinien
wyplacic odprawe ? czy moze nie nalezy sie ona nikomu z nas zwolnionych
nawet tym co nie dostali innych propozycji zatrudnienia ?

Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Katarzyna