Odsłaniające się szyjki zębów.Co robić?

11. Data: 2001-08-25 15:14:06

Temat: Odp: Odsłaniające się szyjki zębów.Co robić?
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

miałam ten sam problem co Ola i popieram poprzedników: zdecydowanie Elmex
pomaga, na afty znakomity jest żel stomatologiczny Sachol (trochę piecze
przy zakładaniu w to miejsce ale w końcu to uszkodzona tkanka, można
wytrzymać)
Użytkownik Sark <s...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m64u4$2la$...@s...futuro.pl...