Odszkodowanie za obojczyk

1. Data: 2005-10-31 12:35:15

Temat: Odszkodowanie za obojczyk
Od: "Wojciech88" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile moze wynosic odskodowanie za zlamanie lewego obojczyka przez nieznanego
sprawce , ktory potracił mnie rowerem od tyłu i sie zmyl ?? Dodam ze mam 17
lat i jestem ubezpieczony w szkole <wplacalismy po 40 zeta>. z góry dzekuje
za odpowiedz

2. Data: 2005-10-31 19:25:03

Temat: Re: Odszkodowanie za obojczyk
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech88" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ile moze wynosic odskodowanie za zlamanie <cut>

spytaj na jakiejs grupie ubezpieczeniowej

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-10-31 21:40:10

Od: "wacek" <w...@c...tam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieznanego sprawce , ktory potracił mnie rowerem od tyłu i sie zmyl ??
> Dodam ze mam 17 lat i jestem ubezpieczony w szkole <wplacalismy po 40

z mojego doświadczenie to najwyżej dadzą ci na kino (mówię o PZU), ale
próbuj, może tobie się poszczęści :O)

4. Data: 2005-10-31 21:46:45

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Wojciech88" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> spytaj na jakiejs grupie ubezpieczeniowej

Może 200 złotych dostanie :)

5. Data: 2005-10-31 22:22:40

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> napisał w
wiadomości news:dk63ck$ce4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Może 200 złotych dostanie :)

jak bedzie blondynka z nogami do samej szyi to moze tyle jej laskawie
skapnie :-)

--
pozdro
ape

6. Data: 2005-10-31 22:23:56

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wacek" <w...@c...tam> napisał w wiadomości

> z mojego doświadczenie to najwyżej dadzą ci na kino (mówię o PZU),

lol z przytupem :-))))

--
pozdro
ape

7. Data: 2005-11-01 09:54:56

Od: "regen" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieznanego sprawce , ktory potracił mnie rowerem od tyłu i sie zmyl ??
> Dodam ze mam 17 lat i jestem ubezpieczony w szkole <wplacalismy po 40

Ubezpieczenie zdaje się płaci za trwały uszczerbek na zdrowiu , który po
zrośnięciu się obojczyka wyniesie 0. Pewnie więc nic nie dostaniesz :P
Pozdrawiam
regen

CDs y DVDs al Mejor Precio ** http://www.dvd100.net/** 0,17€ Cd Verbatim 0,22€ Dvd Princo 0,36€ Dvd Verbatim **** 86HB
Badanie elektronystagmograficzne
Spożywanie mleka, a produkcja kwasu mlekowego
Owsiki czeste nawroty
Praktyki wakacyjne w Hiszpanii