Owsiki czeste nawroty

1. Data: 2005-10-30 22:23:43

Temat: Owsiki czeste nawroty
Od: "....co to..." <c...@t...ca> szukaj wiadomości tego autora

czy mozna jakos uodpronic organizm przed owsikami
przestrzegam higieny myje rece kapie sie czesto
ale mam ciagle nawroty owsikow czy jest jakis lek uodparniajacy organizm

2. Data: 2005-10-31 05:55:10

Temat: Re: Owsiki czeste nawroty
Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

....co to... wrote:

> czy mozna jakos uodpronic organizm przed owsikami
> przestrzegam higieny myje rece kapie sie czesto
> ale mam ciagle nawroty owsikow czy jest jakis lek uodparniajacy organizm

Czolem!

Przelecz (odrobacz) partnera (partnerke), rodzine (osoby mieszkajace z Toba
pod jednym dachem) oraz zwierzeta domowe. Wszystkich jednoczesnie!

Pozdrawiam!

Waldek

3. Data: 2005-10-31 08:33:17

Od: "....co to..." <c...@t...ca> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Toba
> pod jednym dachem) oraz zwierzeta domowe. Wszystkich jednoczesnie!

Tylko najwiekszy problem mam dziecko w wieku przedszkolnym
a z tego co czytalem przedszkole to najwieksza wylegarnia

stosowalem pyrantelum cala rodzina, ale po ok 6-8 miesiacach nawrot
czy pyrantelum jest obojetne dla organizmu ? z tego co czytalem chyba nie
wiec
nie powinna sie go czesto stosowac

moze ktos zna inne leki obojetne dla organizmu

4. Data: 2005-10-31 09:02:30

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Josef Morko" <j...@x...org> napisal w wiadomosci

> Czolem!
>
> Przelecz (odrobacz) partnera (partnerke), rodzine (osoby mieszkajace z
Toba
> pod jednym dachem) oraz zwierzeta domowe. Wszystkich jednoczesnie!

Od zwierzat domowych na pewno nie zarazimy sie owsikami, chociaz warto
pamietac o tym i je odrobaczac regularnie :-)

Pozdrawiam, Marta

5. Data: 2005-10-31 09:16:32

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "....co to..." <c...@t...ca> napisał w wiadomości

> [...]
> wiec
> nie powinna sie go czesto stosowac
>
> moze ktos zna inne leki obojetne dla organizmu

Jak byłam dzieckiem, to mama leczyła mie z owsików (dosyć skutecznie
zresztą) gotując mi codziennie kwaśne zupy (ogórkowa, kapuśniak), a do tego
jadłam na potęgę pestki z dyni.
A ta na marginesie, to kiedyś czytałam też ciekawy artykuł, że inwazje
owsików leczy się tylko wtedy, gdy są jej objawy. Jeśli jedynie w badaniu
okaże się, że w kale są obecne jajeczka - leczenie nie jest konieczne.

Pozdrawiam, Marta

6. Data: 2005-10-31 16:59:03

Od: "Hemoroid" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozna jakos uodpronic organizm przed owsikami
> przestrzegam higieny myje rece kapie sie czesto
> ale mam ciagle nawroty owsikow czy jest jakis lek uodparniajacy organizm

I jak tu kożystać z taksówki na stojąco?

Praktyki wakacyjne w Hiszpanii
Kiedy się pochylam, to czuję jakby ucisk w klatce piersiowej
teraz ma 38,5 S stopni
jedynka (zab)
Re: Opryszczka !!!