Odważna, piękna i zadowolona z krągłości

1. Data: 2003-11-14 09:22:25

Temat: Odważna, piękna i zadowolona z krągłości
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Liv Tyler ryzykuje swoją karierą odmawiając zrzucania dodatkowych
kilogramów.

Producenci powiedzieli 26-letniej aktorce, że dopóki nie wróci do szczupłej
sylwetki, może stracić wiele atrakcyjnych propozycji filmowych. Liv, która
do roli Arweny we "Władcy Pierścini" zeszła do wagi 57 kilogramów, a po
zakończeniu zdjęć przytyła 13 kilogramów, twierdzi, że jest zadowolona ze
swojej wagi i nie zamierza katować się dietami.

"Powiedziano mi, że jeśli schudnę, to będę miała więcej propozycji, ale ja
nie zamierzam podporządkowywać się hollywoodzkim standardom. Cała reszta
świata uważa, że jestem szczupła, a ja dobrze się czuję w swoim ciele" -
mówi aktorka."

notka z Onetu.

Sowa

2. Data: 2003-11-14 11:22:41

Temat: Re: Odważna, piękna i zadowolona z krągłości
Od: "Marietka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zamierzam podporządkowywać się hollywoodzkim standardom. Cała reszta
> świata uważa, że jestem szczupła, a ja dobrze się czuję w swoim ciele" -

i gratuluje jej!!! bo zycie nie sklada sie z wiecznych diet i wiecznego
martwienia sie jakie sie ma wymiary a jakie powinno! najwazniejsze dobrze
sie czuc!

Marieta

3. Data: 2003-11-14 17:58:21

Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i gratuluje jej!!! bo zycie nie sklada sie z wiecznych diet i wiecznego
> martwienia sie jakie sie ma wymiary a jakie powinno! najwazniejsze dobrze
> sie czuc!
>
> Marieta

Dlatego DO jest jedna ze wspanialych diet na ktorych mozna dobrze sie czuc
zarowno z powodu sytosci oraz skutkow zdrowotnych jak i czerpac przyjemnosc
z rozpierajacej dumy z pieknego ciala :-)))))

POZDRAWIAM

4. Data: 2003-11-16 19:48:57

Od: "Marietka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> POZDRAWIAM
>
> tak i do tego dodaj ze trzeba nauczyc sie liczyc wszystkie wartosci ,
gotowac na zapas, itrzeba odmowic sobie s.łodyczy!!!

5. Data: 2003-11-16 19:56:10

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marietka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> itrzeba odmowic sobie s.łodyczy!!!

A jesteś od nich uzależniona ??

Slawek

6. Data: 2003-11-16 20:17:12

Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jesteś od nich uzależniona ??
>
> Slawek

Jak czlowiek zje troszke tluszczu to slodycze wcale nie sa atrakcyjne nie
trzeba ich sobie odmawaic bo nie ma sie na nie ochoty, poprostu sie ich nie
je. A najfajniejasza slodycz to bialy serek (twarozek) wymieszany ze
slodzikiem i ewentualnie smitana36%

POZDRAWIAM I POLECAM odchudzajace diety tluszczowe

7. Data: 2003-11-16 20:28:50

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> slodzikiem i ewentualnie smitana36%

POZDRAWIAM I POLECAM odchudzajace diety tluszczowe

A właśnie, że nie... ;)
...bo najfajniejsza jest śmietanka zmieszana z rozgniecionymi truskawkami,
albo konfiturą jagodową :)))

Też pozdrawiam i polecam :)

8. Data: 2003-11-17 06:04:52

Od: "Marietka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A właśnie, że nie... ;)
> ...bo najfajniejsza jest śmietanka zmieszana z rozgniecionymi truskawkami,

Łatwo wam mowic...ja na diecie tkuszcowej bylam 2 tyg i dluze poprostu nie
moglam wytrzymac..coz kazdy jest inny..a od slodyczy nie jestem uzalezniona
ale czasami lubie zjec jakies rafaelo lub czekoladke..

Pozdrawiam M

9. Data: 2003-11-17 09:25:32

Od: "Adamo Il." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uzalezniona
> ale czasami lubie zjec jakies rafaelo lub czekoladke..

Poprostu źle stosowałaś DO, jesteś zła, i wogóle zachodnie koncerny
farmaceutyczne Cię nasłały!
Nie chce mi się pisać o tych narkotykach węglowodanowych, bo to najchętniej
Rada Naczelna Optymalnych by zgłosiła do prokuratury!
A na poważnie, to jak widać nie każdy organizm da się oszukiwać bełkotliwą
ideologią guru JK;)

Pozdrawiam,
Adam Il.

10. Data: 2003-11-17 10:10:07

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo Il." <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Rada Naczelna Optymalnych by zgłosiła do prokuratury!
> A na poważnie, to jak widać nie każdy organizm da się oszukiwać bełkotliwą

Oooooo... ;(((
Zdenerwowałeś się? Zaparz sobie jakieś ziółka na uspokojenie... ;(

Do czego weglowodany na DO??????
DO - popcorn
MM: watrobka i inne podroby ???
Pytanie do optymalnych, i nie tylko