Odwodnienie a morfologia

1. Data: 2004-10-08 16:40:34

Temat: Odwodnienie a morfologia
Od: Malak <m...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio lekarz interpretowal moje badania krwi (morfologia i ob) i
stwierdzil ze pije za malo wody.Po czym on to poznal?

Pozdro

2. Data: 2004-10-08 17:56:16

Temat: Re: Odwodnienie a morfologia
Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malak" <m...@w...to.wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Ostatnio lekarz interpretowal moje badania krwi (morfologia i ob) i
> stwierdzil ze pije za malo wody.Po czym on to poznal?
>
> Pozdro

Po stężeniu czerwonych krwinek we krwi ?
Chyba tak, ale pewien nie jestem, jak mi pobierał też tak wyszło; i mówił że
są bardzo stężone krwinki

3. Data: 2004-10-09 22:56:05

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 8 Oct 2004 19:56:16 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako pay-back, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Chyba tak, ale pewien nie jestem, jak mi pobierał też tak wyszło; i mówił że
> są bardzo stężone krwinki

Prawdopodobnie chodzilo o podwyzszony hematokryt.
Wystepuje wlasnie przy odwodnieniu.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło