Ortopdonta w Warszawie

1. Data: 2004-10-08 11:21:11

Temat: Ortopdonta w Warszawie
Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi podac namiary na naprawde dobrego ortodonte w W-wie, -
wstepna diagnoza dentysty - przodozgryz raczej niemozliwy do korekcji
zwyklym aparatem, ewentualnie aparat staly jak dziecko dorosnie lub operacja
:( Acha - diagnoza dentysty, bo do ortodonty limity na ten rok juz sa
wyczerpane w naszej przychodni. Orodonta do którego Michal chodzil wczesniej
kilka razy odsylal nas na wizyty za pół roku, az powychodza kolejne zeby,
ale w sumie jakos zniechecilam sie do tej pani. Najlepiej na Woli, Bemowie
lub w Centrum oraz refundowany, ale jesli bylby naprawde dobrym specjalista
i nie naciagal na niepotrzebne koszty (np. aparat, kiedy i tak nie przyniósl
by efektow), to cala Warszawa oczywiscie wchodzi w gre.

Pozdraiwma - Ula

2. Data: 2004-10-09 14:40:09

Temat: Re: Ortopdonta w Warszawie
Od: "do" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaD" <u...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> przyniósl
> by efektow), to cala Warszawa oczywiscie wchodzi w gre.

Z tego co wiem to raczej wszystkie przychodnie refundowane maja takie
terminy - kilku i wiecej miesieczne. Jesli czujesz, ze nie mozesz tyle
czekac, to jednak rozwaz opcje specjalisty prywatnego. Zreszta wiem z wielu
zrodel, ze niestety panstwowe leczenie ortodontyczne wzbudza wiele
niezadowolenia.
Taka rzeczywistosc.
Znam jedna dobra przychodnie ortodontyczna ale jest prywatna - na Woli.

3. Data: 2004-10-09 14:46:29

Od: "do" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam jedna dobra przychodnie ortodontyczna ale jest prywatna - na Woli.

a dokladnie na Żytniej 15, lokal 3. Dr Piotr Fudalej. tel. 862 62 66

4. Data: 2004-10-09 17:14:13

Od: "ZYper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olej refundacje, jak chcesz miec porzadnie i ewentualnie "wymagać" efektów
to tylko prywatnie.

Pozdro
ZyperF

5. Data: 2004-10-09 21:18:21

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "do" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> a dokladnie na Żytniej 15, lokal 3. Dr Piotr Fudalej. tel. 862 62 66

Dzieki, na razie skorzystalam z namiaru z psds, wizyta bedzie za miesiac.
Chodzi mi o to, że poniewaz wada mojego syna wyglada na dosc powazna i
kosztowna w leczeniu, to chce, zeby nie mnozyc niepotrzebnie kosztów np.
bezcelowymi wizytami (np. do tej pory juz bylismy kilka razy na wizytach, z
których nic nie wyniklo) oraz , zeby ktos naprawde kompetentny poprowadzil
leczenie, bo np. po co meczyc chlopaka aparatem, który nie przyniesie
efektów?

Pozdrawiam - Ula

6. Data: 2004-10-09 21:18:41

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZYper#Findler" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Olej refundacje, jak chcesz miec porzadnie i ewentualnie "wymagać" efektów
> to tylko prywatnie.

Namiary??

Pozdrawiam - Ula

psychiatria: impulsywność borderline ..
Re: Plywajace zmetnienie w ciele szklistym-pajaczki - gdzie usunac?
guzy
Nobel z medycyny
rak piersi