Odwołanie od decyzji ZUS

1. Data: 2000-09-06 06:55:06

Temat: Odwołanie od decyzji ZUS
Od: "m" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na stronie,

czy ostatnio ktoś z grupowiczów odwoływał sie od decyzji orzecznika ZUS ,
który w swej bezmyślności ODEBRAŁ prawo do pobierania renty inwalidzkiej
osobie niepełnosprawnej?
Bardzo proszę o Wasze wrażenia i rady na priva: m...@m...pl

Pozdrawiam, Magda

2. Data: 2000-09-06 07:41:41

Temat: Re: Odwołanie od decyzji ZUS
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

m napisał(a):

> [...]
> który w swej bezmyślności ODEBRAŁ prawo do pobierania renty inwalidzkiej

Ja się odwołowyłałem i wygrałem (opisałem Tobie na priva), inni nie wiem
chyba też odwoływali bo ZUS to już taka instytucja :o).

Ludzie odewijcie się. Halllloooooo :O)

Jacek

3. Data: 2000-09-06 14:10:25

Od: "Mirosław Choromański" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Ja się odwołowyłałem i wygrałem (opisałem Tobie na priva), inni nie wiem
> chyba też odwoływali bo ZUS to już taka instytucja :o).
> Ludzie odewijcie się. Halllloooooo :O)
> Jacek

Cze ;-)))

Właśnie wczoraj miałem rozprawę w Sądzie Ubezpieczeniowym i jako, że komisja
sądu uznała, że jestem dalej osobą niepełnosprawną to sąd (mimo małego
BURDELU - przepraszam, ale musiałem) zdecydował, że ZUS będzie musiał
wypłacić mi rentę (od marca) i płacić do marca 2002.
;-)))

Mirek

Seminarium IdN'2000
witam Was po wakacjach
debata: "Uzdrowić Wymiar Sprawiedliwości; Osądzać Błędy Lekarskie"
Stowarzyszenie ISON "SamiSobie"
PD: Audycja w MdM o jakaniu z udzialem PZJ