Odzież firmy Bastet

1. Data: 2004-06-23 19:34:13

Temat: Odzież firmy Bastet
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Chwilowo nie ma jeszcze właściwszej grupy (ale będzie ;-)), więc pytanie
mam - czy słyszał ktoś o firmie Bastet, produkującej np. sukienki?
Kupiłam jakiś czas temu na Allegro, próbowałam poszukać w sieci, ale
niewiele znalazłam. Występuje toto gdzieś w sieci lub w Polsce?

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take the round about way.