Oferta pracy dla osoby niepełnosprawnej 2 osoby warszawa

1. Data: 2005-12-14 09:31:47

Temat: Oferta pracy dla osoby niepełnosprawnej 2 osoby warszawa
Od: "WRX" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje osoby do zespołu wprowadzającego dane
na stanowisko: operator komputera
Opisywanie danych
praca w siedzibie firmy w Warszawie

- wymagania biegła znajomość komputera
- chęci i zapał do pracy
- wysoka samodyscyplina,
- duże zaangażowanie w wyznaczone zadania,

Zapewniamy:

pracę w młodym i ambitnym środowisku
zdobywanie doświadczenia
umowa o prace

Wszystkie osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o kontakt
bezpośrednio
CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres g...@o...pl

uwaga : Tylko osoby posiadające grupę inwalidzką
SKONTAKTUJEMY SIĘ WYŁACZNIE Z WYBRANYMI OSOBAMI

2. Data: 2005-12-14 13:22:37

Od: kubus <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Dec 2005 10:31:47 +0100, "WRX" <g...@N...pl> wrote:

>poszukuje osoby do zespo?u wprowadzaj?cego dane
>na stanowisko: operator komputera
>Opisywanie danych
>praca w siedzibie firmy w Warszawie

Dlaczego nie mozna tego wykonywac zdalnie, z dowolnego komputera w
Polsce?

>SKONTAKTUJEMY SI? WY?ACZNIE Z WYBRANYMI OSOBAMI

Byloby sympatycznie, gdyby odpowiedz otrzymali wszyscy. To ostatnie
zdanie Waszej oferty niemilo mi zazgrzytalo.

Ogolnie ciesze sie, ze ktos proponuje prace niepelnosprawnym, wiec
oceniam te oferte pozytywnie.

Kubus

3. Data: 2005-12-14 13:28:03

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kubus pisze w news:mm60q156s9oo2ch5u1bsld7mlnqt3ru08r@4ax.com

> Ogolnie ciesze sie, ze ktos proponuje prace niepelnosprawnym, wiec
> oceniam te oferte pozytywnie.

Ja też mam pozytywne wrażenie. Głównie z tego powodu, że uczciwie
jest napisane, że to propozycja nie dla ON, a dla posiadaczy grup inwalidzkich.
Zazwyczaj pracodawcy wprowadzają w błąd...

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2005-12-14 13:56:37

Temat: Re: Oferta pracy dla osoby niepenosprawnej 2 osoby warszawa
Od: "WRX" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego nie mozna tego wykonywac zdalnie, z dowolnego komputera w
> Polsce?

ponieważ nie pozwalaja na to warunki techniczno-informatyczne

5. Data: 2005-12-15 18:05:37

Od: "Kanarios" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres g...@o...pl

Sądząc po adresie mailowym to jakaś bardzo poważna firma... :>
Uprzejmie proszę o nie rozpatrywanie mojej kandydatury... :>

6. Data: 2005-12-16 20:23:52

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kanarios" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sądząc po adresie mailowym to jakaś bardzo poważna firma... :>
> Uprzejmie proszę o nie rozpatrywanie mojej kandydatury... :>

ktos sie zalapal ?:))

7. Data: 2005-12-19 08:50:21

Od: "WRX" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

zostało jeszcze jedno wolne miejsce

co do adresu jest na koncie free bo nie kazdy lubi dostawac tony spamu.
Praca jest w spolce akcyjnej

Integracja :>>
Pyt. dot. dofinansowania protez z NFZ.
Re: Likwidacja PFRON-u