Ogłoszenia

1. Data: 2007-06-11 20:59:52

Temat: Ogłoszenia
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, za adresy stron z ogłoszeniami.

Będę teraz czekał na coś dla mnie.

Na wszelki wypadek - szukam okazyjnie wózka dla siebie. Szerokość
siedziska 42 cm, jak najlżejszy, najlepiej aktywny. W każdym razie koła
muszą się zdejmować tak, żebym mógł samodzielnie wciągnąć do samochodu.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Alkohol to wróg. Ucieczka przed wrogiem, to tchórzostwo.

2. Data: 2007-06-12 10:03:24

Temat: Re: Ogłoszenia
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.ttry920k4zsuzp@adam...
> [...]
> Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
> Alkohol to wróg. Ucieczka przed wrogiem, to tchórzostwo.

mam wózek aktywny szerokosc siedziska 42cm wyglada tak
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/46e406ca22
f53761.html chetnie sie
go pozbede bo mi zalega w garazu, wózek ma:
- odpinane kółka, skladane oparcie,
- dolaczone boczki,
- waga 10 kg.

Oczywiscie wózek jest troche "przechodzony" bo go dosyc aktywnie uzywalem,
ale jest na chodzie i mozna nim jezdzic, tylko ze ja mieszkam w
częstochowie..

3. Data: 2007-06-12 16:02:15

Od: "rolins" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wózek nie jest z tych najtańszych ale myślę że to co sobą oferuje warte jest
tej ceny.
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek1.JPG
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek2.JPG
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek3.JPG
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek4.JPG

Wózek używany ale całkowicie sprawny. Przed sprzedażą zostaną wymienione
łożyska, chociaż nie jest to niezbędne.
Szerokość: 42cm
Cena: 4500zł

4. Data: 2007-06-12 16:06:49

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rolins" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek4.JPG
>
> Wózek używany ale całkowicie sprawny. Przed sprzedażą zostaną wymienione

dziwny ten wozek troche w ogole nie ma boczkow ani oparcia to chyba tylko na
lato...

5. Data: 2007-06-12 16:24:00

Od: "rolins" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oparcie ma jak najbardziej, tylko niskie i absolutnie nie nadaje się dla
tetraplegika. Wózek będzie dobry dla osoby po amputacji lub paraplegika z
niskim uszk. kręgosłupa

DODATKOWE INFORMACJE:
-szerokość siedziska 42cm
-waga 11kg
-hamulce tarczowe
-siedzisko z włókna węglowego
-regulowany środek ciężkości
-wysokość oparcja ok 12cm (raczej nie dla tetra)
-nowoczesny design

ZDJĘCIA (stan aktualny):
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek1.JPG
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek2.JPG
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek3.JPG
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek4.JPG

ZDJĘCIA (nowy wózek):
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek-rolins1.jpg
http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek-rolins2.jpg

Możliwość wykonania dowolnego wózka na zamówienie.

KONTAKT:
przez stronę www.sport-on.com (namiarów proszę szukać w dziale KONTAKT)

6. Data: 2007-06-12 16:34:31

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-06-2007 o 18:02:15 rolins <r...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> http://www.rolins.webtech.pl/wozek/wozek4.JPG
>
> Wózek używany ale całkowicie sprawny. Przed sprzedażą zostaną wymienione

Dzięki.

Niestety muszę mieć oparcie i boczki jednak. No i za tę cenę niestety nie
mogę - za 4500 mam całkiem niezły, lekki wózek nowy. A mnie najbardziej
zależy na cenie i wadze.

7. Data: 2007-06-13 12:55:14

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Oczywiscie wózek jest troche "przechodzony" bo go dosyc aktywnie uzywalem,
> ale jest na chodzie i mozna nim jezdzic,  tylko ze ja mieszkam w

Czy nie doszedł mój mail na priv, że nie dostaję odpowiedzi?

Adam Pietrasiewicz

8. Data: 2007-06-22 13:58:30

Od: Judash <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze:

> Dzięki.
>
> Niestety muszę mieć oparcie i boczki jednak. No i za tę cenę niestety
> nie mogę - za 4500 mam całkiem niezły, lekki wózek nowy. A mnie
> najbardziej zależy na cenie i wadze.

A ja mam wozek skladany do wewnatrz.Jest stary i niema boczkow, oparcie
40cm, stopki odchylane.Oddam gratis moze komus sie przyda?.Jedyny koszt,
to wysylka kurierem.Wozek jest lekki okolo 14kg z duroaluminium firmy
Spinner.

9. Data: 2007-06-22 21:00:24

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wozek juz zostal sprzedany mam nadzieje ze nabywaca jest zadowolony.

10. Data: 2007-06-22 21:03:45

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-06-2007 o 23:00:24 Jacek <m...@o...pl> napisał(a):

> wozek juz zostal sprzedany mam nadzieje ze nabywaca jest zadowolony.

Zadowolony bardzo.

Dziękuję.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Alkohol to wróg. Ucieczka przed wrogiem, to tchórzostwo.

Re: I want a Man that Only Needs One Man. 11,830 Blogs.Total Posts: 170,653. Live every day to the fullest as if it were your last. Be not shallow in relating to your fellow man for in realitiy we are all just spirits.
Gdzie znaleźć?
czy pfron refinansuje?
ale jazda ;-)
Opiekun ON, a ZUS i Urząd Skarbowy