Pomocy :-)

1. Data: 2007-06-12 07:11:02

Temat: Pomocy :-)
Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Moi mili. Mam powazny problem. Wziąłem się za mój wózek,
bo pare elementów dokonało żywota. Wszystko pięknie poszło.
Podokręcałem, wymieniłem łożyska i utknąłem.
W mojej biednej Panterce, rozciągnęły się gumy, na małych,
przednich kółeczkach. Mam nowe, ale sa nieco mniejsze od
samych kół. W łąpach tego nie naciągnę :-( Macie może jakieś
patenty? To już drugi komplet. Poprzedni był chyba od aktiva.
[tego na zlecenie :-)] Darowałem sobie walkę z grubszą i mniej
elastyczną gumą. Ta jest cieńsza i bardziej elastyczna, ale też
stawia opór. Jestem do niej "za cienki Bolek".
Powiedzcie niedoświadczonemu, jak założyć gumkę :-)

2. Data: 2007-06-13 06:56:47

Temat: Re: Pomocy :-)
Od: "Mario" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ja bym proponował najzwyklejsze kólka od rolek, będą trwalsze i raczej
tańsze, są chyba 2-3 średnice, więc trzeba coś dobrać. Ja używam kółka od
chulajnogi, kupione na allegro za 10 zł, do panterki raczej za duże lub za
małe - to zależy od modelu. Faktem jest że być może trzeba będzie dorobić coś
w rodzaju tulejki dystansowej między łożyska, może jakieś podkładki między
kółko a widelec ale to się opłaci bo jest spokój na długie miesiące, jak nie
lata. Przednie gumki w Panterkach bardzo szybko się zużywają, a przy tym są
drogie, więc warto to przemyśleć.
Można też kupić całkiem nowe kólka, ale stosowane w innych wózkach, kwestia
doboru średnicy i ew. podkładek.

Powodzenia - Mario

3. Data: 2007-06-13 06:58:37

Od: "Mariusz Włodarski" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> małe - to zależy od modelu. Faktem jest że być może trzeba będzie dorobić

Oczywiście hulajnogi, a nie chulajnogi :)

mario

4. Data: 2007-06-13 17:53:11

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mario" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> ja bym proponował najzwyklejsze kólka od rolek, będą trwalsze i raczej
> tańsze

Wolę oryginalne, miekkie, ładnie amortyzują na naszych chodnikach.
Cena mi nie pezeszkadza (80zł na kilka lat), bo starczają mi na długo.
Mało jeżdze po chodnikach, dlatego czesto są w górze, albo używane
w mieszkaniu. Na zewnątrz używam głownie elektryka, bo w terenie
łapy by mi odpadły. Po mieście jeżdzę jak muszę.
Z tych powodów wymiana nie wchodzi w grę.
Chcę po prostu zmienić gumy, tylko nie bardzo wiem jak to zrobić :-(
Jak pisałem, w łapach tego nie naciągnę.

5. Data: 2007-06-14 05:32:41

Od: "Mario" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę po prostu zmienić gumy, tylko nie bardzo wiem jak to zrobić :-(
> Jak pisałem, w łapach tego nie naciągnę.

To może poprosić o czyjąś pomoc, np wulkanizatora, pewnie coś wymyśli, ma
różne łyżeczki do opon, coś wykombinuje.

Jeśli jednak oponki są sporo za małe, to wydaje mi się, że szybko moga się
zniszczyć - najzwyczajniej pękną albo będą się wiele szybciej zużywać. Ale to
tylko mi się wydaje. Skoro jednak już są to warto je zużyć a z czasem
pomyśleć o właściwych oponkach lub jakichś fajnych kółkach, i nie mam na
myśli od rolek :)

Pozdrówka - Mario

6. Data: 2007-06-14 12:24:51

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> To może poprosić o czyjąś pomoc, np wulkanizatora, pewnie coś wymyśli, ma
> różne łyżeczki do opon, coś wykombinuje.

Chyba będe zmuszony.

> Jeśli jednak oponki są sporo za małe, to wydaje mi się, że szybko moga się
> zniszczyć

Aż tak żle nie jest, są odrobinę mniejsze. Ponadto część wejdzie w środek.
Generalnie są to ponoć oryginalne gumy i tak wyglądają.

Dziekuję i pozdrawiam.

7. Data: 2007-06-26 14:42:50

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inwalida" <i...@a...net> napisał w wiadomości
. Mam nowe, ale sa nieco mniejsze od
> samych kół. > Powiedzcie niedoświadczonemu, jak założyć gumkę :-)

Ugotować gumki i na gorąco w specjalnych rękawicach na naoliwione felgi kół
nałożyć.

8. Data: 2007-06-28 09:34:24

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
wiadomości news:f5r906$1hd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> . Mam nowe, ale sa nieco mniejsze od
>
> Ugotować gumki i na gorąco w specjalnych rękawicach na naoliwione felgi

Dzięki. Ide po prośbie do wulkanizatora :-)

Ogłoszenia
Re: I want a Man that Only Needs One Man. 11,830 Blogs.Total Posts: 170,653. Live every day to the fullest as if it were your last. Be not shallow in relating to your fellow man for in realitiy we are all just spirits.
Gdzie znaleźć?
czy pfron refinansuje?
ale jazda ;-)