Ogłoszenie - sprzęt rehabilitacyjny sprzedam.

1. Data: 2002-11-06 10:48:54

Temat: Ogłoszenie - sprzęt rehabilitacyjny sprzedam.
Od: "Piotr Górecki" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam do sprzedania używany wózek inwalidzki o napędzie elektrycznym firmy M
eyra, łóżko rehabilitacyjne regulowane za pomocą siłowników elektrycznych,
wózek manualny, chodzik na kółkach oraz balkonik.
Rzeczy te mogę dowieźć po kosztach paliwa.
Telefon kontaktowy:
0..32/6707803
0/602747466
e-mail: g...@i...pl

2. Data: 2002-11-07 08:49:59

Temat: Re: Ogłoszenie - sprzęt rehabilitacyjny sprzedam.
Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile za to chesz i dlaczego tak drogo :-)
ja działam w takim stowarzyszeniu które sprzęt rozdje za darmo może i Ty byś
zechiał przekazać mi to w formie darowizny pozdrawiam Wiesław Wącław

Strona SamiSobie - list na grupe
Warszawa i Bruksela...
Strona SamiSobie - list na grupe
Inwalida i zwiazek malzenski