Ograniczenie problemu wyzywienia...

1. Data: 2000-05-02 17:52:28

Temat: Ograniczenie problemu wyzywienia...
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

Jak myslicie, ile byscie dozyli, gdyby w kazdym domu, szkole, pracy,
zamiast gasnicy czy czegos takiego byla szybka a za nia naladowany
pistolet.

ROZBIC W RAZIE PRZYGNEBIENIA

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl - prywatne
UIN 25481040 r...@s...com.pl - strona

1. Data: 2000-05-02 19:23:16

Temat: Re: Ograniczenie problemu wyzywienia...
Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky wrote:

> Jak myslicie, ile byscie dozyli, gdyby w kazdym domu, szkole, pracy,
> zamiast gasnicy czy czegos takiego byla szybka a za nia naladowany
> pistolet.
>
> ROZBIC W RAZIE PRZYGNEBIENIA

Ja umarlbym w czerwcu '88. Potem umarlbym znowu wiosna '90.
A potem jeszcze lipiec '91, lipiec '92, lipiec '93, lipiec '94.
A potem, to juz bym zyl i zyl az do dzisiaj, i moglbym nawet miec
ten pistolet w kieszeni...

--

---------------------[DrYazzgod]--------------------

1. Data: 2000-05-02 19:39:29

Temat: Odp: Ograniczenie problemu wyzywienia...
Od: "kingall" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...task.gda.pl...

> Jak myslicie, ile byscie dozyli, gdyby w kazdym domu, szkole, pracy,
> zamiast gasnicy czy czegos takiego byla szybka a za nia naladowany
> pistolet.
>
> ROZBIC W RAZIE PRZYGNEBIENIA
W moim przypadku z jakieś pięć lat bo trochę by potrwało dostanie się do tej
szybki a potem rozpracowanie broni ...
Kinga

1. Data: 2000-05-03 15:58:32

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky napisał(a) w wiadomości:
<3...@n...task.gda.pl>...

> Jak myslicie, ile byscie dozyli, gdyby w kazdym domu, szkole, pracy,
>zamiast gasnicy czy czegos takiego byla szybka a za nia naladowany
>pistolet.
>
> ROZBIC W RAZIE PRZYGNEBIENIA

Ponoć żyję już po raz 21 - oczko! (jak i większość z nas) - a z takim
wesołym pistolecikiem - byłoby to pewnie 221.

Moncia

1. Data: 2000-05-05 09:06:03

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> wrote in message

> Jak myslicie, ile byscie dozyli, gdyby w kazdym domu, szkole, pracy,
> zamiast gasnicy czy czegos takiego byla szybka a za nia naladowany
> pistolet.
>
> ROZBIC W RAZIE PRZYGNEBIENIA
Czyzby przygnebionym zdarzalo sie czytac instrukcje na gablotkach?

A.

1. Data: 2000-05-11 11:55:04

Od: "<<Zefiros>>" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak myslicie, ile byscie dozyli, gdyby w kazdym domu, szkole, pracy,
> zamiast gasnicy czy czegos takiego byla szybka a za nia naladowany
> pistolet.
>
> ROZBIC W RAZIE PRZYGNEBIENIA

Zastanawiam sie czy bedac przygnebiony czytalbym jakies tabliczki na
scianach. A do dnia dzisiejszego samobojstwa popelnic nie probowalem.
Gdybajac dzisiaj nie widze czegos co sprawiloby bym zbil szybke. Moze czs
pokarze cos innego.

--

Z E F I R O S

z...@k...net.p