Ogrodowe kresy

31. Data: 2004-02-26 09:41:08

Temat: Re: Ogrodowe kresy
Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:403c9220$1@news.home.net.pl...
> Katarzyna Tkaczyk wrote:
> >
> No to masz mnie na sumieniu - google znalazły całe mnóstwo epimediów,
> juz wiem nawet gdzie je kupic i za ile :-) I nigdzie nie było zdjęcia
> roslinki :-(
> JAK to wygląda?
>
> --
> Krycha&Co(ty)

Dam Ci przepis na muffiny z makaronu z mozzarella ale podaj gdzie i za ile,
pod warunkiem, ze to w Polsce i za pieniadze.

Irek

32. Data: 2004-02-26 10:21:49

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" <i...@t...de> napisał w wiadomości

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Mam i biala i niebieska. sa tez inne?

Są jeszcze z kolorowymi listkami, nie mam oczywiście :(

> W epidemium jestem zakochany. Musze miec wszystkie!

Ja też bym chciała:)
Ciekawe ile jest taksonów do zdobycia?

Pozdrawiam
Kaśka

33. Data: 2004-02-26 11:04:02

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> [...]
9.html

>No i oczywiście liriope też w kolorach :)
>
>A co do epimedium, to może coś źle wpisałaś, ja wklepałam nazwę i w grafice
>wyskoczyło ponad 1000 zdjęć :) I znóe zachorowałam na małe co nieco :(

No bo śliczne są, już też obejrzałam :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

34. Data: 2004-02-26 11:06:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:

> Ogród bez Epimedium, to nie ogród :-))
> :-) Bogusław

;-) Zawsze miałam podejrzenia, że to moje zbiorowisko roślin trudno
nazwać ogrodem.

35. Data: 2004-02-26 11:26:28

Temat: Odp: Ogrodowe kresy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> ;-) Zawsze miałam podejrzenia, że to moje zbiorowisko roślin trudno
> nazwać ogrodem.

Nie daj się dołować!! Masz ogród wbrew szpanerskim opiniom. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

36. Data: 2004-02-26 11:30:58

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek wrote:

>Dam Ci przepis na muffiny z makaronu z mozzarella ale podaj gdzie i za ile,
>pod warunkiem, ze to w Polsce i za pieniadze.

http://www.kwiaty-az.pl/2oferta/1byliny/calosciowa.h
tml
http://www.firma.pl/szafirowski/ofertaspec.doc

http://saxifraga.pl/byliny.htm

37. Data: 2004-02-26 13:25:15

Temat: Re: Odp: Ogrodowe kresy
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

>Nie daj się dołować!! Masz ogród wbrew szpanerskim opiniom. :-)
>Pozdrawiam ;-)

No nie wiem - nie mam ani jednego storczyka ;-)

38. Data: 2004-02-26 13:27:09

Temat: Odp: Odp: Ogrodowe kresy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@n...home.net.pl...

> No nie wiem - nie mam ani jednego storczyka ;-)

Ja na szczęście też! :-) Bo to jest norma! :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

39. Data: 2004-02-26 13:54:03

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Irek wrote:

> [...]

Dziekuje pieknie!

Wez 250 gram makaronu typu Spaghetti. Gotuj w osolonej wodzie 8 min. Odcedz.
W trakcie gotowania, jednego pimidora oczysc z gniazd nasiennych i pokroj w
kosteczke. Posiekaj zabek czosnku. 3 jaja wymieszaj dokladnie z 150 g
smietanki i czosnkiem. Posol, popieprz i pomuskatuj. 150 g sera Mozzarella
pokroj w kostke. Ugotowany, odcedzony i niezbyt goracy makaron zwijaj w
gniazdka i wkladaj do form babeczkowych wyscielonych folia aluminiowa.
Przepis
jest na formy z 12 wklesnieciami. Ja uzylem formy silikonowej i tez wyszlo
smaczne.
Aha, jak juz makaron wylozysz, to polej go ta smietana z jajami. Nastepnie
posyp
pomidorami i mozzarella.Zapiecz 25 minw piekarniku rozgrzanym do 200 g.
Mozna
podawac z pesto.

Irek

40. Data: 2004-02-26 14:00:51

Temat: Re: Odp: Odp: Ogrodowe kresy
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

>Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:4...@n...home.net.pl...

>Ja na szczęście też! :-) Bo to jest norma! :-)))

Norma unijna? Czy jakaś inna? Zaraz się okaże, że moje chwstowisko
nie spełnia żadnej normy, czym niespecjalnie się zmartwię zreszta ;-)
Ilość pokrzyw mam za to ponadnormatywną.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

przypomniało mi si
Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy
ratunku begonia!
Wypozyczalnie narzedzi ogrodowych w Krakowie?
Re: W końcu to zrobiłem!!