Ogrody angielskie - szukam informacji

1. Data: 2000-12-05 10:26:52

Temat: Ogrody angielskie - szukam informacji
Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o jakieś namiary, gdzie mógłabym coś zassać o ogrodach angielskich.
Barbara

2. Data: 2000-12-05 14:35:26

Temat: Re: Ogrody angielskie - szukam informacji
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o jakieś namiary, gdzie mógłabym coś zassać o ogrodach angielskich.
> Barbara
>

> W tym temacie ssanie jest ostatnio duże.
Polecam:
"The English Garden" czasopismo miesięcznik.
Czysta klasyka gatunku.
Uszanowanie
Jacek

3. Data: 2000-12-06 19:59:13

Od: "Jan Kowalski" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nauczyciel <s...@e...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90iflf$spi$...@n...tpi.pl...
> Proszę o jakieś namiary, gdzie mógłabym coś zassać o ogrodach angielskich.
www.fasttrack.co.uk
www.gardening.com
www.garden.com
Mam nadzieje, ze wystarczy.
pozdr Jan

4. Data: 2000-12-06 20:46:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

Przed kim ukrywasz się Jerzy?
Która to już Twoja skóra?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2000-12-06 22:15:03

Od: "Jan Kowalski" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90m9cr$5fh$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Jan Kowalski" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Przed kim ukrywasz się Jerzy?
Dzięki Ci za to pytanie.
Przed nikim, nie chcę dostać kataru.
Chociaż ostatnio doświadczyłem zbyt wiele "miłości" ze strony co po
niektórych bywalców. Jak widzisz w pierwszym pytaniu od razy się odkrywam.
Nie wstydzę się swojej osobowości i tego co sobą reprezentuję. Jestem sobą i
takim chcę pozostać. Ale wszelkim "zarażającym" mówię nie! Dlatego od czasu
do czasu będę zmieniać i adres i nick. Bywalcy i tak będą wiedzieć, że to
ja. Brawa za spostrzegawczość. Czyżbyś pracował w UOP? O to cię nie
podejrzewałem.
pozdrawiam Jerzy
PS
> Która to już Twoja skóra?
Nawet nie chcę ci mówić ile razy na miesiąc ją zmieniasz bo i tak w to nie
uwierzysz!
;-))))))))))))))))))))))

6. Data: 2000-12-07 11:11:40

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

To chyba nie skora. to juz chyba schizofrenia...
D.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

7. Data: 2000-12-07 12:32:13

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam n.p.:
http://www.huntington.org/
Botanical Gardens

Być w ... i nie zobaczyc ... to nie być w ...

8. Data: 2000-12-07 20:05:37

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

>Ale wszelkim "zarażającym" mówię nie! Dlatego od czasu
> do czasu będę zmieniać i adres i nick. Bywalcy i tak będą wiedzieć, że to
> ja.

To nie jest dobre wytłumaczenie, ale JUŻ nie mam Tobie tego za złe.

>Brawa za spostrzegawczość. Czyżbyś pracował w UOP? O to cię nie
> podejrzewałem.

Firma dobra jak każda inna :-)
Sprawa jest prostrza niż sądzisz.
Pomyslałem o Tobie gdy przeczytałem zdania: "Dobre i zle. Nie dajace sie
interpolowac na inne nierozpoznane obszary."
Tego nie mógł napisać nikt inny.
Pozostało wtedy tylko upewnić się.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

9. Data: 2000-12-07 21:42:49

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

Przepraszam za błąd.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

10. Data: 2000-12-08 14:06:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> To chyba nie skora. to juz chyba schizofrenia...
> D.
Skoro uzywasz pewnych okreslen, dobrze by bylo abys wiedziala o co chodzi
[skoro nie czytasz i nie rozumiesz tego co inni pisza].
;-)))
Schizofrenia to grupa chorób psychicznych, cechujacych sie wycofaniem z
realnego swiata oraz zaburzeniami myslenia i odczuwania; nierzadko prowadzi
do dezintegracji osobowosci. Jednym z najwazniejszych objawów schizofrenii
jest zaburzenie kontaktu z otoczeniem i nasilone zaburzenia oceny wydarzen
rzeczywistych. Zmiany w zachowaniu chorego cechuja sie niedostosowaniem
(zachowanie niezrozumiale, dziwaczne), czesto pojawiaja sie urojenia,
rozkojarzenie myslenia, omamy, kryzysy tozsamosci. Niektóre typy
schizofrenii sa oporne na wplyw i sugestie; zachowanie to w swej skrajnej
postaci zwane jest negatywizmem.
Glównym objawem schizofrenii jest ciezkie rozszczepienie myslenia i
odczuwania. Chorzy mysla lub mówia niezbornie i nielogicznie. Istnieje
blokada procesów myslowych - mysli pacjenta bladza. Mniejsze nasilenie wahan
dotyczy emocji, moga byc one równiez ambiwalentne.
Schizofrenia ma czesto przebieg postepujacy, prowadzac niekiedy do znacznego
stanu pogorszenia intelektualnego (apatia, autyzm); notuje sie nawet
przypadki samoistnego wyzdrowienia.
podr. Jerzy

Hprtensje inaczej
koza