Ogrody-dziwaki

1. Data: 2008-05-02 17:55:19

Temat: Ogrody-dziwaki
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Zaznaczam, ze nie mam zadnych zwiazkow z ta strona:

http://www.thegardencentral.com/garden-designs/uniqu
e-home-garden-designs-for-your-inspiration/

Milosnikom mchu polecam piate zdjecie (od gory). Bardzo podoba mi sie ta
kolista sciana, ale nie "podloga", ktora wydaje sie za ciasna, albo zbyt
wyduszajaca naturalne podloze. Ciekawy dla mnie jest tez ten pierwszy
ogrod, gdzie udalo sie wykroic plasterek prywatnego miejsca w
zabudowanej okolicy.

Czy w Polsce zdarzaja sie ogrody na dachach?

MB

2. Data: 2008-05-02 19:22:40

Temat: Re: Ogrody-dziwaki
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:Es-dnWgHiOsVyIbVnZ2dnUVZ_jydnZ2d@townsendcommun
icationinc...

> Czy w Polsce zdarzaja sie ogrody na dachach?

Magdaleno, u nas naprawde technika jest kopiowana z Zachodu dosc szybko :)
Tak, sa takie zalozenia, zarówno publiczne, jak prywatne.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2008-05-02 20:55:05

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> [...]
>

> Magdaleno, u nas naprawde technika jest kopiowana z Zachodu dosc szybko :)
> Tak, sa takie zalozenia, zarówno publiczne, jak prywatne.

Czy sa rowniez organizowane wycieczki po ogrodach, tak jak w Anglii?
Chetnie bym obejrzala jakies ciekawe instalacje w okolicy Trojmiasta.
MB

4. Data: 2008-05-02 21:33:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:yr6dnbPUr4s24obVnZ2dnUVZ_uGdnZ2d@townsendcommun
icationinc...

> Czy sa rowniez organizowane wycieczki po ogrodach, tak jak w Anglii?
> Chetnie bym obejrzala jakies ciekawe instalacje w okolicy Trojmiasta.

To musisz sama lub z przyjaciólmi zorganizowac. Takich klubów ogrodniczych
czy otwartych ogrodów prywatnych nam jednak ogromnie brakuje :(

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2008-05-03 08:33:59

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz pisze:

> Magdaleno, u nas naprawde technika jest kopiowana z Zachodu dosc szybko :)

W?as'nie. Ja mam np wid?y amerykan'skie do pracy w ogrodzie ;)

Pozdrawiam
Kas'ka

6. Data: 2008-05-03 10:01:02

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja przy okazji pokażę ogrod,którym zachwycam sie od tygodnia
http://www.skalnicky.cz/linzmajer.php

Pozdrawiam, Lilka

7. Data: 2008-05-03 10:21:39

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka pisze:
> To ja przy okazji pokażę ogrod,którym zachwycam sie od tygodnia
> http://www.skalnicky.cz/linzmajer.php

Fajnie, że pokazałaś. Pozachwycam się z Tobą :)

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2008-05-03 11:04:55

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:7c09.00000021.481c37dd@newsgate.onet.pl Lilka
<l...@t...pl> napisał(a):

> To ja przy okazji pokażę ogrod,którym zachwycam sie od tygodnia
> http://www.skalnicky.cz/linzmajer.php

Hejka. To przy okazji ogródkowa piosenka Mladka:

Nejkrásnější období je patrně podzim,
když má milá shrabuje listí,
myslím si, že dělá asi určitě správně,
zahrádka se pravidelným shrabováním čistí.

Najpiękniejszą porą roku jest zapewne jesień
gdy moja miła zgrabia liście,
myślę, że z pewnością robi to porządnie,
prawidłowe zgrabianie porządkuje ogrodek.

Nejkrásnější období je patrně podzim,
rhododendrony když ona sází,
je to ale paráda,
hlínu přitom za záda
jako krtek zkušený hází.

Najpiękniejszą porą roku jest zapewne jesień
Gdy ona sadzi rododendrony,
to jest wspaniałe,
gdy glinę przy tym odrzuca do tyłu,
jak doświadczony krecik.

O tom, že má milá má při práci vždycky hezké pohyby,
jouvy, jouvy, jouvy,
nemůže mít ani tělocvikář vůbec žádné pochyby,
jouvy, jouvy, jouvy.

O tym, że przy pracy moja miła ma zawsze zgrabne ruchy,
jouvy, jouvy, jouvy,
Nawet gimnastyk nie może mieć w ogóle żadnej wątpliwości,
jouvy, jouvy, jouvy

Nejkrásnější období je patrně podzim,
když vidím lásku svojí,
jak záhon šnitlíku
z velikého pytlíku
Thomasovo moučkou hnojí.

Najpiękniejszą porą roku jest zapewne jesień
gdy widzę moją ukochaną,
jak zagon szczypiorku
z wielkiego worka
posypuje nawozem (tomasyną).

Nejkrásnější období je patrně podzim,
když ze zápraží milé palce držím,
ale palce už mě bolejí,
jdu někam kde mi nalejí,
chvíli se tam, lásko má, zdržím.

Najpiękniejszą porą roku jest zapewne jesień
Gdy z chodnika (spod domu) ściskam za nią kciuki
ale palce mnie już bolą
więc idę gdzieś, gdzie mi naleją
chwilę się tam, kochana moja, zatrzymam.
Pozdrawiam muzycznie Ja...cki

9. Data: 2008-05-03 11:20:29

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> To ja przy okazji pokażę ogrod,którym zachwycam sie od tygodnia
> http://www.skalnicky.cz/linzmajer.php

Ooo! To je best pikne!
Dawnom czegoś tak urokliwego nie widział :)
Dzięki !

--

Pozdrawiam!
piotrh :)

10. Data: 2008-05-03 14:19:10

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilka wrote:

> To ja przy okazji pokażę ogrod,którym zachwycam sie od tygodnia
> http://www.skalnicky.cz/linzmajer.php
>
> Pozdrawiam, Lilka

piekny! moze w nastepnym ogrodzie...
MB