Ogrodzenie.

11. Data: 2003-03-11 15:46:06

Temat: Re: Ogrodzenie.
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b4kdcs$amt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> takiego sąsiada, złodzieja i pijaka. Jak zaczniesz z nim prowadzic wojnę, to
> obawiam się o rezultaty jakie osiągniesz. Jednak mimo wszystko proponuje się
> z nim dogadać. Lepsza słomiana zgoda, niż żadna. Może zaproponować mu pół
> litra miesięcznie za "pilnowanie" Twojego ogrodu?
> Pozdrawiam znowu bezgranicznie Ja...cki
> PS. Co ja znowu robię :-) Doradzam psychologowi jak postępować z sąsiadem
> ;-)

No właśnie nie doradzaj, kobieta ma się dać się steroryzować? Gdyby się dało z nim
dogadać, psycholog wiedział by jak.
Pół litra, a jak potrzebuje więcej? Myślisz, że będzie miał skrupuły i nic nie weźmie
działki?
Nie jestem zapalczywa i nie zachęcam do pojedynków na sądy, adwokatów, pióra czy
długopisy...
Moja rada być stanowczym, bronić swego i nie dać się ponieść emocjom.
Ja tym sposobem doszłam do ładu ze swoim sąsiadem.

Pozdrawiam

Marta

12. Data: 2003-03-11 17:17:05

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4l0a3$h1f$1@nemesis.news.tpi.pl Marta Góra
<m...@m...pl>napisał(a):

> No właśnie nie doradzaj...
>
> Moja rada być stanowczym, bronić swego i nie dać się ponieść
> emocjom.

Hejka. No właśnie najtrudniej robić tak, jak się od innych wymaga ;-)
Pozdrawiam wesoło Ja...cki
PS. Kobieta ma się nie dać się :-) W każdej sytuacji!

13. Data: 2003-03-11 18:30:18

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzedawać na wódkę.Odkąd ojciec, właściciel parceli przeprowadził się do
> nas, kilkakrotnie włamał się do stojącej tam ponad 120 letniej chałupy i
> pokradł nawet stare, podarte ubrania ojca.   Policja jest bezradna. Mówią,
> że ta parcela za żywopłotem, gdzie mieszka w przyczepie kempingowej, jest
> własnością jego rodziny i nie można go stamtąd usunąć. Ta siatka to
> ostateczny akt rozpaczy , chlip.
> Pozdr.wiosennie
> Goldie

> Siatka na "takiego typa" to za mało.Stawiaj mur!
Dla pewności postaw sąsiadowi(dyskretnie)pół litra
"ukrainki"-wódka z oleju napędowego.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2003-03-12 14:37:04

Od: "Ori_noko" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dla pewności postaw sąsiadowi(dyskretnie)pół litra
> "ukrainki"-wódka z oleju napędowego.
>
> Pozdrawia boletus
>
> Korzystając z doświadczenia przyjaciół, mających podobie wódczane
sąsiedztwo skończyło się na przyspawaniu siatki, ponieważ pierwszą sąsiadd
odczepił i sprzedał, pierwotny drewniany płot zużył w czasie zimy, a
malowanie siatki od kłopotliwej strony uzyskują faktycznie za dwa piwa -
za propozycje wódki sąsiad się im obraził!!! Wódkę to sobie sam kupi.
Pozdrawiam Ewa

15. Data: 2003-03-15 16:22:02

Od: "peterd" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
| stac mnie z każdym pytaniem lecieć do adwokata.
Nie trzeba do adwokata, tylko pożyczyć od kogoś "Prawo budowlane" tam
wszystko o warunkach stawiania ogrodzenia jest napisane.
Pozdr
peterd

Buczek
Guzmania