Re: Ogrodzenie.

From: "Ori_noko" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Ogrodzenie.
Date: Wed, 12 Mar 2003 15:37:04 +0100

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:66ce.00000704.3e6e2b39@newsgate.onet.pl...

> Dla pewności postaw sąsiadowi(dyskretnie)pół litra
> "ukrainki"-wódka z oleju napędowego.
>
> Pozdrawia boletus
>
> Korzystając z doświadczenia przyjaciół, mających podobie wódczane
sąsiedztwo skończyło się na przyspawaniu siatki, ponieważ pierwszą sąsiadd
odczepił i sprzedał, pierwotny drewniany płot zużył w czasie zimy, a
malowanie siatki od kłopotliwej strony uzyskują faktycznie za dwa piwa -
za propozycje wódki sąsiad się im obraził!!! Wódkę to sobie sam kupi.
Pozdrawiam Ewa