Ogrzanie lokalu 30m - jak tanio i bezpiecznie

1. Data: 2008-11-06 13:20:35

Temat: Ogrzanie lokalu 30m - jak tanio i bezpiecznie
Od: "BM" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od grudnia zaczynam wynajem lokalu... Lokal środkowy w pawilonie murowanym.
Po bokach ogrzewanie.

Z lokalu będę korzystał maksymalnie cztery razy w tygodniu. Zależy mi żeby
podczas mojej nieobecności otrzymywała sie temperatura około 10C a w czasie
gdy przebywam około 20C. W budynku jest siła.

Myślałem nad piecykiem na gaz ale nasłuchałem się, że to niebezpieczne i
jesli jest tak naprawdę wolałbym nie ryzykować. Na ogrzewanie ( urządzenie )
chce przeznaczyć około 500 PLN. Biorę jeszcze pod uwagę nagrzewnice lub
piecyk olejowy.

I mam prośbę o ile to możliwe przy propozycjach ogrzewania podać jaka może
być cena ogrzania takiego lokalu miesięcznie.

Pozdrawiam BM

2. Data: 2008-11-06 16:19:54

Temat: Re: Ogrzanie lokalu 30m - jak tanio i bezpiecznie
Od: "Picia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
A nie słyszałeś że prąd może kopnąć. Też jest niebezpieczny.
Uważałbym z prądem. A z nagrzewnicą olejową również. A o butlach na
Propan-Butan to nawet nie wspomnę . I co Ci zostaje?
P.S.
Jak byś napisał jeszcze metraż to by było wspaniale.

--
Piotr

3. Data: 2008-11-06 16:25:47

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Picia wrote:

> Jak byś napisał jeszcze metraż to by było wspaniale.

-> temat ;]

4. Data: 2008-11-06 17:35:45

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze promiennik?

5. Data: 2008-11-06 17:36:13

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-11-06 14:20, Niejaki/a BM bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Z lokalu będę korzystał maksymalnie cztery razy w tygodniu. Zależy mi
> żeby podczas mojej nieobecności otrzymywała sie temperatura około 10C a
> w czasie gdy przebywam około 20C. W budynku jest siła.

To ma byc biuro w ktorym bedziesz przyjmowal "krawaciarzy" czy tez
bedziesz tam sam stukal mlotkiem lub krecil srubokrecikami ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

6. Data: 2008-11-06 18:12:17

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaki charakter ma być tego lokau?
Sklep, biuro? Czy sa tam rzeczy, których nie można schłodzic poniżej 10
stopni, czy tylko tak zakładasz, że w nocy ma być 10?
Jacek

7. Data: 2008-11-07 00:04:23

Od: "BM" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ma byc biuro w ktorym bedziesz przyjmowal "krawaciarzy" czy tez
> bedziesz tam sam stukal mlotkiem lub krecil srubokrecikami ?

Będzie to studio foto, więc może nie krawaciarze, ale kozy to tam z kominem
nie postawie ;)

--
Pozdrawiam BM
www.maziarz.pl / www.slubna.info

8. Data: 2008-11-07 00:06:41

Od: "BM" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jaki charakter ma być tego lokau?
> Sklep, biuro? Czy sa tam rzeczy, których nie można schłodzic poniżej 10
> stopni, czy tylko tak zakładasz, że w nocy ma być 10?
> Jacek

Studio foto... wydaje mi sie, ze z 10 stopni latwiej bedzie osiagnac 20 niz
np z 0 :) Chodzi o to, ze dla mnie to tam moze byc -20 ( ale watpie by bylo
bo po bokach ludzie grzeja ). Ale zeby to w miare szybko mozna blyo nagrzac
tak do 19C.

--
Pozdrawiam BM

9. Data: 2008-11-07 00:08:37

Od: "BM" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie słyszałeś że prąd może kopnąć. Też jest niebezpieczny.
> Uważałbym z prądem. A z nagrzewnicą olejową również. A o butlach na
> Propan-Butan to nawet nie wspomnę . I co Ci zostaje?

I po co tego posta napisales ? Tylko zmarnowales moj i swoj czas.

> P.S.
> Jak byś napisał jeszcze metraż to by było wspaniale.

Jest w temacie

--
Pozdrawiam BM

10. Data: 2008-11-07 00:10:11

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BM" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> Będzie to studio foto, więc może nie krawaciarze, ale kozy to tam z
> kominem nie postawie ;)

Jeżeli masz wydajną instalację elektryczną, to polecam grzejniki elektryczne
nawiewowe. Miałem ten sam problem i studio 24m2 ogrzewałem w ten sposób. 6kW
powinno styknąć aż nadto, a jeżeli masz czas to 4 kW.
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

rozkład kafelków
poprawki po lakierowaniu
Rozmiary lodówek do zabudowy. Jest jakiś standard?
Płyta indukcyjna za 500 zł
PLUSKWIANYM PODGLADACZOM