Oj dzieje się dzieje.

1. Data: 2015-07-16 19:11:17

Temat: Oj dzieje się dzieje.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dzisiejszych polsatowskich "Wydarzeniach" prof. Zbigniew Lew Starowicz
stwierdził:

"Nie każdy kto ma seks z dzieckiem jest pedofilem"

Ciekawe, nieprawdaż...

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/

2. Data: 2015-07-16 19:16:42

Temat: Re: Oj dzieje się dzieje.
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> wrote:
> W dzisiejszych polsatowskich "Wydarzeniach" prof. Zbigniew Lew Starowicz
stwierdził:

> "Nie każdy kto ma seks z dzieckiem jest pedofilem"
>
> Ciekawe, nieprawdaż...

Jaki był szerszy kontekst tej wypowiedzi?

Jest gdzies w sieci pełna treść wywiadu?
Nie moge cos znaleźć samemu...

3. Data: 2015-07-16 19:26:14

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:

> Jaki był szerszy kontekst tej wypowiedzi?
>
> Jest gdzies w sieci pełna treść wywiadu?
> Nie moge cos znaleźć samemu...

Wypowiedź Profesora była dołączona do relacji z jakiejś sprawy sądowej o
gwałt na dziecku, dokładnie nie słuchałem. Zainteresowałem się dopiero
Jego wypowiedzią. A było to ok.19-tej

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

4. Data: 2015-07-16 19:29:14

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> wrote:
> W dzisiejszych polsatowskich "Wydarzeniach" prof. Zbigniew Lew Starowicz
stwierdził:

> "Nie każdy kto ma seks z dzieckiem jest pedofilem"
>
> Ciekawe, nieprawdaż...

Wywiad RMF-FM z nim z 2005 roku:
http://m.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/wywiady/news-lew-sta
rowicz-terapia-konieczna-dla-pedofilow,nId,139680

Nic tam nie ma na wspomniany przez Ciebie temat.

Czy jestes pewny, że dobrze usłyszałeś to co powiedział?

5. Data: 2015-07-16 19:30:38

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:

> [...]
>
> Nic tam nie ma na wspomniany przez Ciebie temat.
>
> Czy jestes pewny, że dobrze usłyszałeś to co powiedział?

Słyszałem to przed chwilą ok.19, 16.07.2015 w polsatowskich "Wydarzeniach"

6. Data: 2015-07-16 19:33:40

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> wrote:

> Wypowiedź Profesora była dołączona do relacji z jakiejś sprawy sądowej o
> gwałt na dziecku, dokładnie nie słuchałem. Zainteresowałem się dopiero
> Jego wypowiedzią. A było to ok.19-tej

Gwałciciel dzieci i pedofil to są jednak różne pojęcia, mimo że mają jakąś
tam znaczeniową część wspólną...

W szczególności pedofil nie musi być gwałcicielem jeśli nie ulega swoim
preferencjom.
Natomiast odwrotna relacja (gwałciciel dziecka niebędący pedofilem) jest tu
raczej wynikiem przemocy wyrażonej aktem seksualnym na dziecku
niepołączonym z takimi preferencjami seksualnymi.

7. Data: 2015-07-16 20:39:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-16 o 19:11, LeoTar pisze:
> W dzisiejszych polsatowskich "Wydarzeniach" prof. Zbigniew Lew Starowicz
> stwierdził:
>
> "Nie każdy kto ma seks z dzieckiem jest pedofilem"
>
> Ciekawe, nieprawdaż...

Nie, nic w tym ciekawego ani odkrywczego. Pedofil (w sensie dewiacji) to
osobnik, który może osiągnąć satysfakcję seksualną wyłącznie (lub
najchętniej) z dzieckiem. Co wcale nie umniejsza winy nie-pedofilów
wykorzystujących seksualnie dzieci - bo tak im się akurat podoba (z
braku laku albo w poszukiwaniu nowych wrażeń, albo w imię swoich
beznadziejnych teoryjek) - a nawet wręcz przeciwnie, ich postępowanie
zasługuje na tym większe potępienie, ponieważ są w stanie nad tym
zapanować, tylko nie chcą.

W tym linku masz różne definicje, także Starowicza:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Ewa

8. Data: 2015-07-16 20:48:06

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
> wręcz przeciwnie, ich postępowanie zasługuje na tym większe potępienie,
> ponieważ są w stanie nad tym zapanować, tylko nie chcą.

Czy sugerujesz, że nie-pedofil jest w stanie zapanowac a pedofil nie jest w
stanie zapanować nad swoimi ciągotami/preferencjami? Czy tylko tak Ci
niezręcznie wyszla konstrukcja zdania? :-)

Innymi słowy czy pedofilia umniejsza lub usprawiedliwia jakoś winę pedofila
za gwałt na małoletnim człowieku w stosunku do nie-pedofila?

Bo wiesz, ja mimo ze mam wyraźnie określone preferencje seksualne w
stosunku do kobiet, to jednak nie znaczy to ze nie mogę opanować swoich
chęci - przecież nie rzucam się na każdą ładną panią napotkaną na ulicy :-)

9. Data: 2015-07-16 20:53:12

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> [...]
> zapanować, tylko nie chcą.
>
> W tym linku masz różne definicje, także Starowicza:

Same bzdury. A Ty nadal ani myślisz zacząć myśleć samodzielnie.

10. Data: 2015-07-16 21:00:29

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> wrote:
> Same bzdury. A Ty nadal ani myślisz zacząć myśleć samodzielnie.

Nie oskarżaj ludzi o brak samodzielnego myslenia tylko na podstawie
obserwacji ze nie zgadzają się z Twoimi własnymi opiniami i tezami.

Re: [OT] maszyna
Re: [OT] maszyna
Re: CERN potwierdza odkrycie pentakwarku -nobel dla Praszalowicza?
Przykład na słuszność mojej sygnaturki.
I znowu miał racje