Re: [OT] maszyna

1. Data: 2015-07-16 16:15:58

Temat: Re: [OT] maszyna
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pit pisze:

> Tylko że coś takiego jest "filtrowane" przez pryzmat przekonań, uprzedzeń,
> dogmatów i tego typu rzeczy, na przykład jeden widzi na szybie "Matkę
> Boską" a drugi plamę oleju - do oczu dociera to samo, ale jest różnie
> postrzegane (interpretowane). Może elektrodami dałoby się podpiąć do
> mózgu już "za interpreterem" czyli bezpośrednio stworzyć efekt docelowy
> procesu przetwarzania bodźców docierających z narządów zmysłów.

Według mnie fizyczny mózg jest materialnym koncentratorem łączącym to co
nieświadome i ulokowane w Materii z rosnącym (ku Absolutowi) Umysłem
świadomym. Umysł nieświadomy wykreował materialną maszynę - biologia to
też Materia, jedynie wyższe jej stadium - w której ulokowało się
wszystko co nieświadome wraz z ograniczeniami wynikającymi z
nieświadomości.

Na przeszkodzie połączenia świadomego i nieświadomego Umysłu stoją
wszystkie filtry kulturowe (ograniczenia, nakazy, zakazy) wyrosłe z
nieświadomości i niedoskonałości początkowych stadiów Materii, które
ograniczają ją w działaniu, ograniczają jej wolność. W rezultacie
Materia ogranicza wolność Umysłu po to by zmusić Umysł do przełamania
barier i ograniczeń uniemożliwiających połączenie obu składowych Umysłu.
Połączenie nieświadomego ze świadomym i osiągnięcie przez Umysł
nieskończonej mocy możliwe będzie dopiero po usunięciu wszystkich
ograniczeń w komunikacji między tymi dwoma jego składowymi. Oznacza to
wolność absolutną oraz nieograniczone możliwości (s)twórcze Umysłu.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

wykreował