Ok2bGay

1. Data: 2019-09-03 09:19:45

Temat: Ok2bGay
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wśród kibiców Legii, którzy używają randkowych aplikacji, 16,45 procent z nich używa
wersji dla homoseksualnych osób. Jeszcze większy jest odsetek wśród kibiców Wisły
Kraków
(16,75). Największą różnicę widać jednak pomiędzy dużymi a małymi ośrodkami
miejskimi.
Aplikacji dla osób o orientacji homoseksualnej najrzadziej używają kibice Miedzi
Legnica,
Wisły Płock, Zagłębia Sosnowiec i Zagłębia Lubin. Na tych trybunach korzystanie z
aplikacji dla osób LGBT jest na poziomie ok. 4,75 procent.
http://www.sport.pl/pilka/7,65039,25131184,dzieki-sm
artfonom-kibicow-wiemy-o-nich-wszystko-nawet-to-ilu.
html
Słaba jakość, ale lepszej nie znalazłem:
https://www.youtube.com/watch?v=gnqrtFbVyBI&list=RDg
nqrtFbVyBI&start_radio=1&t=24

2. Data: 2019-09-03 10:23:31

Temat: Re: Ok2bGay
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> [...]
artfonom-kibicow-wiemy-o-nich-wszystko-nawet-to-ilu.
html
> Słaba jakość, ale lepszej nie znalazłem:

No i dobrze. Spadaj, zboczku :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2019-09-05 16:12:33

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2019 o 09:19, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
artfonom-kibicow-wiemy-o-nich-wszystko-nawet-to-ilu.
html
> Słaba jakość, ale lepszej nie znalazłem:

Mamy jakieś wnioski z tego wyciągnąć? O Kibicach Legii nie od dziś
wiadomo jakie mają upodobania.

4. Data: 2019-09-05 18:18:54

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 5 Sep 2019 16:12:33 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d7117cf$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
od Trybun <M...@j...ru> :

Od kiedy czytasz linki?
--
,,Każdy, komu sprawia przyjemność maszerowanie w szeregu
przy dźwiękach muzyki, już przez to samo wywołuje we mnie

5. Data: 2019-09-05 18:41:22

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.09.2019 o 18:18, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
miejskimi.
Legnica,
artfonom-kibicow-wiemy-o-nich-wszystko-nawet-to-ilu.

Nie czytam. O kibolach Legii jest w streszczeniu.

6. Data: 2019-09-08 18:38:39

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nietolerancyjny Skurwysyn napisał:
> Wśród kibiców Legii, którzy używają randkowych aplikacji

cyt.
Wśród kibiców Ekstraklasy około 4 procent używa aplikacji randkowych. Wśród nich jest
7,44 procent kibiców, którzy korzystają z wersji aplikacji dla osób LGBT.

Masz przykład.
Na stadionie jest 10.ooo osób.
10.ooo x 4% = 400 osób i z tych 400 osób 7,5% to ciotki.
400x7,5%= 30 osób.

Ciotki z całej polski wybierają w większości duże miasta, nie dziwne
że w wawce na stadionach jest więcej ciotek.

Gej jest okej, pedały som złe!:)

7. Data: 2019-09-09 23:36:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/09/2019 o 17:38, d...@g...com pisze:

> [...]
>
> Ciotki z całej polski wybierają w większości duże miasta, nie dziwne
> że w wawce na stadionach jest więcej ciotek.

a jeden plemnik rzucony w powietrze...

--
gazebo

'Gejowski gen' nie istnieje